Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

hond overreden bij supermarkt

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

iones
Zeer actief

Re: hond overreden bij supermarkt

Ongelezen bericht door iones »

Marion. schreef:Het zou je sieren je excuses aan te bieden, met je gegil over frustraties.
Ik ben jou niets verschuldigd. Jij zou zelf mogen beginnen met niet zo fel van lering te trekken met jouw beschuldigende toon. Was namelijk niet nodig. Zoals ik al aangaf, ik legde de schuld niet bij de automobilist.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Iris-Marie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Springer Spaniël (jachtlijn)
Aantal honden: 1

Re: hond overreden bij supermarkt

Ongelezen bericht door Iris-Marie »

Het is onmogelijk om een gefundamenteerde mening te vormen op zo'n niet concreet en vaag bericht. Sneu voor z'n hond, maar ik denk dat een verkapt dreigement en zo over je theewater zijn ook niet echt bijdraagt aan de zoektocht van die 'beruchte dader'. Of hij zich als een achterlijke baas heeft gedragen tijdens z'n gezellige uitlaatronde op een parkeerplaats of dat die automobilist als een kip zonder kop reed kan ik niet zeggen, dus ik kan niemand de schuld geven want ik was er niet bij.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”