Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenschool gezocht
Moderator: moderatorteam
- Dusty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese stabij x Toller
Toller - Aantal honden: 2
Hondenschool gezocht
Hallo allemaal,
Over het algemeen ben ik meer een meelezer als schrijver maar Misschien kunnen jullie mij met het volgende helpen.
Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede hondenschool in de omgeving van Geldermalsen. Tot nu toe heeft de zoektocht nog niet het gewenste resultaat opgeleverd dus misschien zijn er hier mensen uit die omgeving die goede tips hebben.
Ik wil graag met mijn toller (nu 5 maanden oud en kent de basis oefingen) verder werken aan gehoorzaamheid, daarna zou ik graag wat verschillende sporten met haar uitproberen. Ik train nu met de clickeren dat zou ik graag blijven doen. daarnaast vind ik het belangrijk dat mijn jonge hondje zich bewust is van haar lichaam, dus balance en coördinatie zou ik graag met haar doen.
Over het algemeen ben ik meer een meelezer als schrijver maar Misschien kunnen jullie mij met het volgende helpen.
Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede hondenschool in de omgeving van Geldermalsen. Tot nu toe heeft de zoektocht nog niet het gewenste resultaat opgeleverd dus misschien zijn er hier mensen uit die omgeving die goede tips hebben.
Ik wil graag met mijn toller (nu 5 maanden oud en kent de basis oefingen) verder werken aan gehoorzaamheid, daarna zou ik graag wat verschillende sporten met haar uitproberen. Ik train nu met de clickeren dat zou ik graag blijven doen. daarnaast vind ik het belangrijk dat mijn jonge hondje zich bewust is van haar lichaam, dus balance en coördinatie zou ik graag met haar doen.

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Re: Hondenschool gezocht
Misschien deze? http://www.dogbasic.nl/
Daar heb ik positieve geluiden over gehoord.
Deze
http://www.hondencentrumhestia.nl/training--advies
En Deze
http://www.hsvtiel.nl/
Zitten ook in de buurt, maar die ken ik verder helemaal niet.
Daar heb ik positieve geluiden over gehoord.
Deze
http://www.hondencentrumhestia.nl/training--advies
En Deze
http://www.hsvtiel.nl/
Zitten ook in de buurt, maar die ken ik verder helemaal niet.
- Dusty
- Zeer actief
Bedankt voor je reactie. dogbasic ben ik geweest, daar voelde ik me niet helemaal op mijn gemak. Ik moest de hond erg veel zelf laten uitvogelen en het voelde niet helemaal lekker.
Hestia sprak mij ook aan maar die geeft geen groepslessen meer ivm zwangerschap.
Hsvtiel ben ik nog niet geweest daar zal ik eens informeren
Hestia sprak mij ook aan maar die geeft geen groepslessen meer ivm zwangerschap.

-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
- Dusty
- Zeer actief
haha die geven geen gehoorzaamheid /opvoed cursussenLizzie. schreef:Ik weet nog wel een ''leuk'' klupske'' waar je kan trainen![]()

- ranetje
- Zeer actief
Vanwege je wens om te clickeren dacht ik dat het juist wel wat voor je wasDusty schreef:Bedankt voor je reactie. dogbasic ben ik geweest, daar voelde ik me niet helemaal op mijn gemak. Ik moest de hond erg veel zelf laten uitvogelen en het voelde niet helemaal lekker.
Je kunt t.z.t. (of nu direct) ook iets zoeken op gebied van jachttraining.
Alleen krijg je dan weinig of geen begeleiding bij het clickeren, want dat gebeurt daar uiterst zelden.
- ranetje
- Zeer actief
Er is ook een hondenschool in Culemborg http://www.kcculemborg.nl
Zo te zien geen clickertraining
Als je google gebruikt op hondenschool en plaatsen bij jou in de buurt (Leerdam bijv. KLIK )kom je er nog wel een paar tegen.
Als je google gebruikt op hondenschool en plaatsen bij jou in de buurt (Leerdam bijv. KLIK )kom je er nog wel een paar tegen.
- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
In Tiel hsvtiel en de Batouwe.
In kapel avezaath de gezellige huishond
In Culemborg KC Culemborg .
Verder weg, maar ook nog de regio: In Maurik /Eck en Wiel is ook nog een vereniging .
Mogelijk nog een aantal die ik zo even niet weet.
Welke club het beste bij je past, daar kom je alleen achter als je een paar keer gaat kijken bij trainingen.
Ik train zelf bij HSV Tiel .
Verder weg, maar ook nog de regio: In Maurik /Eck en Wiel is ook nog een vereniging .
Welke club het beste bij je past, daar kom je alleen achter als je een paar keer gaat kijken bij trainingen.

-
Lizzie.
- Zeer actief
Wil je best wel een paar privé lesjes geven hoorDusty schreef:haha die geven geen gehoorzaamheid /opvoed cursussenLizzie. schreef:Ik weet nog wel een ''leuk'' klupske'' waar je kan trainen![]()
verder nog suggesties?

- Dusty
- Zeer actief
Ja het is wat lastig uitleggen maar de manier waarop het bij die hondenschool ging voelde gewoon niet fijn. Ik ben zelf wel bekend met het clickeren dus ik hoef het niet meer aan te leren. Het gaat er meer om dat ik de mogelijkheid heb om de clicker te gebruiken op de hondenschool.ranetje schreef:Vanwege je wens om te clickeren dacht ik dat het juist wel wat voor je wasDusty schreef:Bedankt voor je reactie. dogbasic ben ik geweest, daar voelde ik me niet helemaal op mijn gemak. Ik moest de hond erg veel zelf laten uitvogelen en het voelde niet helemaal lekker.
Hsvtiel ben ik nog niet geweest daar zal ik eens informeren![]()
Je kunt t.z.t. (of nu direct) ook iets zoeken op gebied van jachttraining.
Alleen krijg je dan weinig of geen begeleiding bij het clickeren, want dat gebeurt daar uiterst zelden.
Jachttraining lijkt me ook leuk om eens te proberen maar daar ben ik helemaal niet in thuis dus daar zal ik is naar vragen bij de fokker.

- Dusty
- Zeer actief
Ik had inderdaad Google ook gebruikt en een aantal hondenscholen hier in de omgeving ken ik al. Maar er word weining aan balance en coördinatie of werken met de clicker gedaan dus vandaar dat ik hier de vraag stel in de hoop dat iemand nog een goede hondenschool wist die ik in mijn zoektocht nog niet was tegen gekomen. Bedankt voor het meedenken.ranetje schreef:Er is ook een hondenschool in Culemborg http://www.kcculemborg.nl

- Dusty
- Zeer actief
Helemaal mee eens, ik ben ook al bij een aantal wezen kijken.Habibi schreef:In Tiel hsvtiel en de Batouwe.
De gezellige huishond kende ik nog niet die ga ik eens opzoeken, heb je daar ervaring mee?
HSV Tiel ga ik eens kijken

- Dusty
- Zeer actief
Als je een groepje start kom ikLizzie. schreef:Wil je best wel een paar privé lesjes geven hoorDusty schreef:haha die geven geen gehoorzaamheid /opvoed cursussenLizzie. schreef:Ik weet nog wel een ''leuk'' klupske'' waar je kan trainen![]()
verder nog suggesties?

- ranetje
- Zeer actief
Dan zou Sam Turner van Paws4fun wat voor je zijn.Dusty schreef:Ik had inderdaad Google ook gebruikt en een aantal hondenscholen hier in de omgeving ken ik al. Maar er word weining aan balance en coördinatie of werken met de clicker gedaan dus vandaar dat ik hier de vraag stel in de hoop dat iemand nog een goede hondenschool wist die ik in mijn zoektocht nog niet was tegen gekomen. Bedankt voor het meedenken.ranetje schreef:Er is ook een hondenschool in Culemborg http://www.kcculemborg.nl
http://www.paws4fun.nl
Alleen is dat wel ver weg (Zevenaar)
- Dusty
- Zeer actief
Daar heb ik inderdaad ook naar zitten kijken, spreekt me erg aan. Ik ga in iedergeval eens kijken of ik daar een workshop zou kunnen volgen. Had leuk geweest als zo'n soort hondenschool wat meer hier in de buurt had gezeten maar ben bang van niet.ranetje schreef:Dan zou Sam Turner van Paws4fun wat voor je zijn.Dusty schreef:Ik had inderdaad Google ook gebruikt en een aantal hondenscholen hier in de omgeving ken ik al. Maar er word weining aan balance en coördinatie of werken met de clicker gedaan dus vandaar dat ik hier de vraag stel in de hoop dat iemand nog een goede hondenschool wist die ik in mijn zoektocht nog niet was tegen gekomen. Bedankt voor het meedenken.ranetje schreef:Er is ook een hondenschool in Culemborg http://www.kcculemborg.nl

-
Lizzie.
- Zeer actief
Dan word het hoogtijd om naar een fatsoenlijke stad te verhuizenDusty schreef:Daar heb ik inderdaad ook naar zitten kijken, spreekt me erg aan. Ik ga in iedergeval eens kijken of ik daar een workshop zou kunnen volgen. Had leuk geweest als zo'n soort hondenschool wat meer hier in de buurt had gezeten maar ben bang van niet.ranetje schreef:Dan zou Sam Turner van Paws4fun wat voor je zijn.Dusty schreef:Ik had inderdaad Google ook gebruikt en een aantal hondenscholen hier in de omgeving ken ik al. Maar er word weining aan balance en coördinatie of werken met de clicker gedaan dus vandaar dat ik hier de vraag stel in de hoop dat iemand nog een goede hondenschool wist die ik in mijn zoektocht nog niet was tegen gekomen. Bedankt voor het meedenken.ranetje schreef:Er is ook een hondenschool in Culemborg http://www.kcculemborg.nl

- Dusty
- Zeer actief
Hahah en bedankt heLizzie. schreef: Dan word het hoogtijd om naar een fatsoenlijke stad te verhuizen

- gerard k
- Actief
- Mijn ras(sen): Västgötaspets, Working kelpie
- Aantal honden: 2
De MHSV in eck en wiel is een leuke club, clickeren doen ze alleen niet.
- Dusty
- Zeer actief
Bedankt, die kende ik ook nog niet. Ik ga eens kijken.gerard k schreef:De MHSV in eck en wiel is een leuke club, clickeren doen ze alleen niet.