Het is alweer een hele tijd geleden dat ik op dit forum zat, maar ik wil toch graag weer even jullie hulp.
Beau krijgt al een hele tijd lotgering te eten, maar ik ben er toch niet echt tevreden over.
Hij heeft een hele lelijke vacht (maar dat kan denk ik ook komen doordat hij is gecastreerd en daarna bijna kaal is geschoren door de trimster

Hij vind het ook niet lekker, waardoor je hem soms echt moet dwingen het te eten. En hij lijkt echt wel wat last te hebben van zijn buik. Hij eet bijvoorbeeld veel gras en laat regelmatig scheten.
Nu was hij pas een weekje terug bij de fokker, omdat wij op vakantie gingen. Daar heeft ze hem toen brokken gegeven, omdat hij zijn vlees daar echt niet op wilde eten. (hij zag natuurlijk al die andere honden brokken krijgen)
Volgens de fokker vond hij het erg lekker.
Daarom wil ik nu graag toch weer terug naar brokken. Ik weet alleen niet zo goed welk merk ik nou moet gaan voeren. Je hebt er zoveel. Het liefst wil ik zo'n graanvrije (want dat is goed toch?) met zo veel mogelijk vlees. Nu zijn er daar ook weer een aantal van. Ik zat te deken aan Orijen, Taste of the wild en Acana, maar nu zie ik ook minder bekende merken zoals Purizon die me ook wel wat lijken.
Deze merken bieden eigenlijk allemaal zo'n beetje hetzelfde: Veel vlees en geen graan. Maar waar zit hem dan het verschil in en welke is volgens jullie het beste?
Alvast bedankt!