Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Goede puppy brok.
Moderator: moderatorteam
- Shari
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): We hebben 4 chihuahuas en een Welsh Corgi Cardigan pup Bruce!
- Aantal honden: 5
Goede puppy brok.
Hoi,
Wij krijgen over een aantal weken een labrador pup. We willen die een goede brok gaan voeren. Onze andere hond heeft altijd op vlees gestaan maar door helaas een afwijking staat hij op dieet voer en willen we de pup ook liever brok voeren. Wie heeft er ervaring met orijen, taste of the wild, acana? Of andere goede soorten brok met een hoog vlees percentage?
Wij krijgen over een aantal weken een labrador pup. We willen die een goede brok gaan voeren. Onze andere hond heeft altijd op vlees gestaan maar door helaas een afwijking staat hij op dieet voer en willen we de pup ook liever brok voeren. Wie heeft er ervaring met orijen, taste of the wild, acana? Of andere goede soorten brok met een hoog vlees percentage?
Olaf 28-07-2000 01-08-2013
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: Goede puppy brok.
Slechte brokken bestaan niet. Wel betere brokken. De merken die jij aanhaalt behoren zeker tot het A-segment. Allemaal goed, zelf voer ik Wolfsblut waar ik tevreden over ben. Alleen jammer dat er binnen 5 maanden tijd weer een forse prijsverhoging gaat komen vanwege de hoge koers van de US $.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- Shari
- Zeer actief
Nog meer mensen? Lees ook goede dingen over Purizon?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
geen ervaring mee, hier staat alles op Opti Life (welke soort is afhankelijk van de hond. Zowel pup, active als senior)
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Hier ervaring met Purizon en een goede ook 

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Dog lovers gold is ook een goede brok. Maar de beste brok is waar je hond het goed op doet.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Kijk eerst eens welke brok de fokker voert. Waarom zou je gaan veranderen als je pup het al goed doet op zijn brok. Zeker in het begin als je pup het goed doet op de brok, niet eens zo goed om al meteen te veranderen.
Groetjes Helma
http://www.cashelvale.nl
- Shari
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Wij zijn begonnen met KVV en dog lovers gold maar door alvleesklier problemen voer ik nu wel royal canin low fat en raad eens. Elmo doet het hier super op
Nou, heerlijk toch! Dan zou ik daar lekker mee doorgaan.Pino01 schreef:Wij zijn begonnen met KVV en dog lovers gold maar door alvleesklier problemen voer ik nu wel royal canin low fat en raad eens. Elmo doet het hier super op

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Het is ook niet mijn favoriete voer. Maar als je pup het nu gewend is en het verder goed er op doet dan zou ik hem niet direkt veranderen.Shari schreef:Royal canin en dat wil ik niet gaan voeren.
Hij gaat een heleboel nieuwe ervaringen opdoen, waarom dan direkt al van voer veranderen met het risico dat hij net bij je is en meteen zijn darmen al van slag zijn. Je kan toch altijd later nog eens kijken wat je wil.
Groetjes Helma
- Shari
- Zeer actief
Toen we Bruce als pup kregen zijn we ook meteen over gestapt heeft nooit diarree gehad.
- schelsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
- Aantal honden: 3
ik geef nu een maand of 3 pro plan zalm en tot nu toe de beste brok die ik al heb gegeven
en dat zijn er al heel wat, vacht glans als een spiegel, veel energie, en ze hebben goede stoelgang (poep)
van sommige andere brokken gingen ze stinken, platte stoelgang, en veel dat ze niet graag of helemaal niet wilden
eten
proplan beginnen geven omdat een van de honden jeuk had en sinds dien niets anders meer, en paar ochtendmaaltijden
kvv erbij als afwisseling
kenji kreeg eerst nog hills maar at altijd nisha die pro plan kreeg haar pot verder leeg en liet de hills liggen dus hij staat nu ook al even op pro plan zalm
de loge honden bied ik hun eigen brok aan maar ze gaan dan bij de andere potten staan waar die brok in zat en likken
ze af, dus die krijgen het nu ook
vind het echt heel opvallend en zal dus niets anders meer proberen, hier zullen ze dus blijven staan op de zalm en paar ochtenden kvv
en dat zijn er al heel wat, vacht glans als een spiegel, veel energie, en ze hebben goede stoelgang (poep)
van sommige andere brokken gingen ze stinken, platte stoelgang, en veel dat ze niet graag of helemaal niet wilden
eten
proplan beginnen geven omdat een van de honden jeuk had en sinds dien niets anders meer, en paar ochtendmaaltijden
kvv erbij als afwisseling
kenji kreeg eerst nog hills maar at altijd nisha die pro plan kreeg haar pot verder leeg en liet de hills liggen dus hij staat nu ook al even op pro plan zalm
de loge honden bied ik hun eigen brok aan maar ze gaan dan bij de andere potten staan waar die brok in zat en likken
ze af, dus die krijgen het nu ook
vind het echt heel opvallend en zal dus niets anders meer proberen, hier zullen ze dus blijven staan op de zalm en paar ochtenden kvv
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
Shari schreef:Toen we Bruce als pup kregen zijn we ook meteen over gestapt heeft nooit diarree gehad.
nou dan is het rond toch? je weet blijkbaar een goed merk en je weet ook hoe je dat het beste kunt geven.