man belde mij vanmorgen dat hij uit huis was gezet en net suus mee had kunnen grijpen,de schoonfamilie was zwaar anti suus,ze was een pitbull en daarmee levens gevaarlijk,het was ook geen gewone hond,want hij voerde vers vlees en geen brokken en hondenkoekjes...
toen hij even weg naar een winkel was, hebben ze het zoontje haar pijn laten doen ,moet wel heel erg zijn geweest want suus had gegromd,toen hij thuis kwam vertelde ze dat ze vals was en dat ze de da hadden gebeld om haar in te laten slapen .
hij zei dat ie het niet geloofde dat suus zomaar dat gedaan zou hebben en toen het zoontje door de tuindeur kwam en een trapbeweging naar haar maakte gromde ze weer.
die man is toen kompleet door het lint gegaan tegen die schoon familie en zei dat zijn zoontje dat nooit van hem zou mogen doen en dat hij ook zijn kind nooit zo zou opvoeden,maar ja ,heb maar eens een hele familie tegenover je, zodoende is hij vanmorgen letterlijk het huis uit gegooit,ook hij is voor nu dakloos...
hij kon net suus meegrijpen en belde mij of we haar terug konden nemen...en tuurlijk komt suus terug,mijn vriend haalt haar nu op..
ik ben er gewoon naar van...waarom moet die hond dit toch allemaal meemaken??
ze is echt zo vreselijk lief,zeker kinderen kunnen ( ik hoop dat ze niet door dit beschadigd is naar kinderen ) echt álles met haar doen...
hoe kan je nu in hemelsnaam een goed huis voor een hond vinden?? ik weet het echt niet meer...