Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

13 honden vastgebonden aan een boom..

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Sulluna
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
Aantal honden: 3

13 honden vastgebonden aan een boom..

Ongelezen bericht door Sulluna »

De Dierenbescherming heeft in Rotterdam-Ommoord deze week dertien honden opgevangen. De honden, tien pups, een jonge hond en twee volwassen dieren, zaten vastgebonden aan een boom bij de Einsteinplaats.

Medewerkers van de Dierenambulance troffen de piepjonge hondjes na een melding 's nachts aan. De dieren hadden veel last van de kou, zegt Henk Beugeling van de Dierenbescherming.

Volgens de Dierenbescherming stond de eigenares van de dieren ook toe te kijken. Haar ex zou de dieren na een conflict op straat hebben gezet.

Bewoners
''Een groep bewoners die er ook bij was, had een aantal pups onder de kleding genomen om ze met lichaamswarmte toch wat op temperatuur te houden'', vertelt Beugeling. ''Het feit dat de honden er midden in de nacht gedumpt waren, baart ons wel zorgen.''
Afbeelding
Afbeelding

Wat een raar verhaal weer.. :ugh:

http://www.rijnmond.nl/nieuws/15-07-201 ... -rotterdam
S@ndr@
Zeer actief

Re: 13 honden vastgebonden aan een boom..

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

mensen zijn raar, :U: ik kijk nergens meer van op hoor
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Ach, wat ogen moeder en pups toch magertjes :ugh: .
Nerazi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Nerazi »

:ugh: :ugh: :ugh:
katerke
Zeer actief
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door katerke »

:ugh: :ugh:
Laura & Leroy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Laura & Leroy »

Zamunda schreef:Ach, wat ogen moeder en pups toch magertjes :ugh: .
Zeg dat wel :ugh:
Och lieverd, ik kijk toch niet naar andere honden.
Afbeelding
Yara
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door Yara »

Ah die stakkers, dat is toch echt sneu? Snap niet dat je ze niet gewoon naar een opvang brengt als je er zelf niet voor kan zorgen. Hopelijk vinden ze straks allemaal een gouden mandje.
Afbeelding
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Eigenares stond erbij te kijken, haar ex zou de dieren na een conflict op straat hebben gezet. Waarom heeft ze de dierenambulance niet gebeld? En waar verblijft ze zelf dan? Kon zij de honden niet opnemen of mocht ze niet van de verhuurder?Je kunt zien dat er niet goed voor de honden gezorgd is. Ik denk dat hun omstandigheden er alleen maar op vooruit kunnen gaan. Schrijnend verhaal.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Luna87
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door Luna87 »

Nou, ik houd het er maar op dat mams en de pups nu tenminste fatsoenlijk te eten krijgen.
Afbeelding
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

die pups zijn volgens mij nog piepjong, week of 4?? De hele handel is idd erg slecht verzorgd, wat bezielt mensen toch :(
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Nanna schreef:
iones schreef:Eigenares stond erbij te kijken, haar ex zou de dieren na een conflict op straat hebben gezet. Waarom heeft ze de dierenambulance niet gebeld? En waar verblijft ze zelf dan?
Kruising klapkaken en slecht verzorgd. Ik schat zomaar lowlifes die hun uitkering aan wilden vullen middels kruising vechthonden op marktplaats pleuren maar te dom zijn uit hun ogen te kijken. Dat is meteen ook nogal van het op straat pleuren als oplossing.
het moet doorgaan voor Cane corso`s, :wink: en dank je wel voor de treffende gelijkenis van de eigenaren van dit soort rassen :mann: ik zal mijn imago aanpassen
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

S@ndr@ schreef:
Nanna schreef:
iones schreef:Eigenares stond erbij te kijken, haar ex zou de dieren na een conflict op straat hebben gezet. Waarom heeft ze de dierenambulance niet gebeld? En waar verblijft ze zelf dan?
Kruising klapkaken en slecht verzorgd. Ik schat zomaar lowlifes die hun uitkering aan wilden vullen middels kruising vechthonden op marktplaats pleuren maar te dom zijn uit hun ogen te kijken. Dat is meteen ook nogal van het op straat pleuren als oplossing.
het moet doorgaan voor Cane corso`s, :wink: en dank je wel voor de treffende gelijkenis van de eigenaren van dit soort rassen :mann: ik zal mijn imago aanpassen
Zegt ze niet :tongue:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Sanner
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sanner »

Tjonge wat een eikels. Arme honden..
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Nanna schreef:
En de vakantie staat voor de deur, dat gaat natuurlijk niet met puppies, dus worden, net zoals zo vele andere honden rond deze tijd, gedumpt. Naar asiel brengen, zal hoogstwaarschijnlijk niet worden geaccepteerd en zo wel, kost geld. En zo kost het niks. Na 3 jaar dierenambulance Eindhoven sta ik nergens meer van verbaasd.
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”