Op die vraag heb ik eigenlijk al antwoord gegeven, als deze persoon daadwerkelijk beperkt was zo gezegd.ranetje schreef:Vandaar de vraag die werd gesteld waar de omgeving van die persoon al die tijd was.toots schreef:Er mag voor mij iig geen excuus zijn om honden zo te laten leven.
Als iemand zelf niet het vermogen heeft om dat te zien kunnen mensen met gezond verstand in de buurt ook nog iets doen............ of niet?
En er zijn wel mensen die dit wisten en niets gedaan hebben vind ik dat ook hun wat te verwijten valt.
Het is voor mij gewoon niet zo dat ik denk dat dit maar moest kunnen omdat deze meneer mogelijk een beperking heeft,of eenzaam is of wat voor rede dan ook. Als je dieren houd heb je er gewoon zorg voor te dragen dat ze een dierwaardig bestaan krijgen. Als dat niet lukt vind ik dat iemand het recht niet heeft om dieren te houden. Als iemand zo beperkt is dat er hulp voor moet komen vind de verantwoording bij mogelijke verzorgers liggen.
Niet bij omwonenden omdat je niet weet of ze bij hem over de vloer kwamen o.i.d.