Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

het mormeltje eet niet meer: update schijnzwanger

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: het mormeltje eet niet meer

Ongelezen bericht door laeken »

Apart voeren en naar de dierenarts.
Afbeelding
laeken
Zeer actief

Nanna schreef:Ik zou haar eerst eens even iets HEEL lekkers geven. Eet ze dat met smaak op dan kun je je die dierenarts uitsparen.
Dat klopt niet hoor. Honden die heel ziek zijn eten niet meer maar de gekookte kip met jus willen ze dan voor de smaak best nog even opeten.
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

laeken schreef:
Nanna schreef:Ik zou haar eerst eens even iets HEEL lekkers geven. Eet ze dat met smaak op dan kun je je die dierenarts uitsparen.
Dat klopt niet hoor. Honden die heel ziek zijn eten niet meer maar de gekookte kip met jus willen ze dan voor de smaak best nog even opeten.
:wink: Pluis at met drie en een halve poot in z'n asblik ook nog vrolijk een zak fruitella weg.

Als alles lichamelijk in orde is zou ik doen wat je nu doet en daarbij een heel lekker toetje geven als beloning voor een lege bak.
Heb bij Tibbe wel gezorgd dat er weinig andere opties waren. Als hij drie brokjes uit z'n bak pikte kreeg hij de volgende dag gewoon maar drie brokjes in z'n bak en een beloning na.
Hij eet nu nog steeds geen hap meer dan nodig, maar wel met smaak en z'n vaste hoeveelheid gaat altijd op.
Een volle bak vindt ie een enorm obstakel, dan begint hij al met tegenzin. Ik fop hem met een grotere bak die half leeg is :cool2:
laeken
Zeer actief

Cleo at ook regelmatig slecht maar gromde wel soms bij haar volle bak. Dan legde ze het vlees in kleine stukjes op de hele vloer van de keuken. Ze wilde dan zo nu en dan met lange tanden wel bepaalde stukjes vlees doorslikken. Heel vervelend. Of ze haalde brok voor brok de bak leeg. En de ene legde ze op het kleed, met de volgende ging ze gooien en spelen en nr 3 was na veel geknies eens geschikt om door te slikken. Apart.
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

:wink: Ik kon bij Tibbe niet eens bij z'n bak in de buurt komen. Geen hap eten, maar wel met dat iele lijfje en rattenbekje de hele keuken uitvallend staan bewaken :mrgreen: :piew:
Met z'n eten spelen deed hij precies zo. Dat brokje moest eerst uit de bak voor het na een hele tijd eens eetbaar was.
Nog steeds als hij iets lekkers heeft gekregen, stukje fruit, broodkorst, koekje. Dat moet mee naar een veilige plek en dan zijn er 6 muggenhapjes nodig voor iets dat hap slik weg zou moeten zijn :Q:
jome
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador

Re: het mormeltje eet niet meer: update schijnzwanger

Ongelezen bericht door jome »

2 weken maar?
Hoelang speelt het al?
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Even tellen he, vanaf midden van de loopsheid en dan negen weken erbij. Dan is het klaar. Net een normale dracht maar dan zonder dat gezever van die pups. ;)
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
jome
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador

Ongelezen bericht door jome »

Hopelijk is ze snel weer opgeknapt
Hier hield ze echt wel die 9 weken aan, daarom was ik nieuwsgierig naar die 2 weken
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”