Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik vind alles best... Zolang Dina maar weer eens wat nieuwe honden ziet..
En als er honden bijzitten 'who dont take no shit' alleen maar beter.. Is helemaal goed voor Dina, om een een beetje weerwoord te krijgen
En anders blijt ze fijn aan de lijn... Maar meestal stelt t weing voor dat gedrag van Dina..
Dus dat zal wel goed komen..
astrid schreef:Heeft er iemand misschien een adres waar ik naar toe kan rijden, is misschien wel handig. Alleen de witte molen vindt ik wel heel vaag.
Het is aan het einde van de Houtrustweg, je rijd zo op het strand af, daar staat een enorme windmolen. Ik ben nog aan het zoeken naar e originele routebeschrijving die ik ooit had gemaakt maar ik kan hem niet vinden Ik zal straks Karin L. even mailen misschien dat zijhem toevallig nog heeft dan gooi ik hem er vanavond nog op.
astrid schreef:Heeft er iemand misschien een adres waar ik naar toe kan rijden, is misschien wel handig. Alleen de witte molen vindt ik wel heel vaag.
Het is aan het einde van de Houtrustweg, je rijd zo op het strand af, daar staat een enorme windmolen. Ik ben nog aan het zoeken naar e originele routebeschrijving die ik ooit had gemaakt maar ik kan hem niet vinden Ik zal straks Karin L. even mailen misschien dat zijhem toevallig nog heeft dan gooi ik hem er vanavond nog op.
OOWWWWW.. denk dat ik t dan wel een beetje weet...
OK, heb een keer over de houtrust weg gereden opzoek naar mn school...
Maar weet t nog wel een beetje.
Maar om nu te zeggen goed, neej...
Ik kom met de bus 23 en dan rij ik over de westduinweg dan rij ik voorbij de tweede haven. Op de hoek van de westduinweg en de houtrustweg stap ik uit. Ik loop dat de houtrustweg in. Aan de linkerkant kleine huisjes en aan je rechterkant loopt het naar beneden met gras. en beneden is dan water. Je loopt die weg uit of rijden en op het eind van die weg is een parkeerplaats (het loopt er dood) daar parkeer je je auto en je ziet dan ook die grote witte windmolen.
Ik moet nu even afwachten of mijn vriendje op tijd terug is met de auto........... Maar als ik kom kom ik zowieso alleen, Max wilde ik eerst meenemen maar die loopt sinds vannacht wat te kuchen, ik weet niet of 't kennelkuch is of zo maar ik neem 'm maar niet mee voor de zekerheid bij andere honden.
Maar, wacht niet op mij hoor! Verdwalen zal ik niet en als ik niet op tijd ben, kom ik helemaal niet.