Mijn zoon was jarig, dus veel visite. Ik heb op het moment sinds twee weken een opvanghond. Ze zijn nu met z'n vieren redelijk aan elkaar gewend.
Maar ze hebben zich slecht gedragen, vreselijk

Balou gromde de andere honden bij zich weg, zij lag op de bank op een kauwstaaf te kluiven en iedereen moest weg, vooral de opvanghond. Nou komt ze heel erg gevaarlijk over als ze gromt, is niet prettig voor de visite . Ze liet zich niet corrigeren. Terwijl dat normaal toch best wel lukt.
Beer en Dino hadden weer een van hun onverklaarbare vechtpartijen, waarvan ik normaal gesproken ook alleen maar tegen Dino hoef te zeggen "lopen" en het is over. Nu dus niet.

En de opvanger blafte tegen iedereen die opstond en eventjes door de kamer liep. 8O
verder jatte Dino gewoon meerdere keren voor mijn neus wat van de tafel, waar van allerlei eten op stond, ging Balou grommen tegen de opvanger als die in de buurt van de tafel kwam. Kreeg ik ruzie met mijn schoonzus omdat het eten op een andere hogere tafel moest van haar, waar ze achteraf groot gelijk in had. maar ik wilde niet toegeven omdat ze anders ook altijd van alles van de tafel afblijven. Ik vond dat dit nu ook moest.
Wat een #$%^^&****((())te verjaardag.

Waarom luisterden ze niet en anders wel. Andere verjaardagen zijn tot nu toe altijd goed gegaan.