Dat snap ik geloof ik wel, maar ik wilde het wel even rechtgezet hebben (internet weet jecornelia schreef:Ik had niks moeten quoten want het was een algemene reactie en ik fulmineer niet tegen jou persoonlijk. De rest van het verhaal blijft zoals het is. Ik vind het fijn dat sommige mensen hun "hypocriet" opmerking nuanceren, dat heb jij ook gedaan, maar even zo goed schuilt daar m.i. het gevaar in (wereldwijd) want "nuanceren" is niet altijd aan de orde (ook niet altijd makkelijk) Voor velen is de wereld gewoon zwart/wit en/of "als hij het kan/mag dan ............".ranetje schreef: Of je quote alles wat ik schrijf of je quote niks.
Maar op deze manier gaan fulmineren (en dat lijk je tegen mij te doen?) dat we nergens over gaan klagen en dat de wereld gewoon maar naar de klote gaat, terwijl je maar 4 regeltjes gebruikt vind ik minstens zo waardeloos.
Overigens heb ik jouw quote "gepakt" omdat dit zo ongeveer de laatste was die ik las. Mijn stuk is geplaatst op 4.09 en jouw verdere nuancering op 4.01. Die heb ik niet meer meegekregen omdat ik ondertussen mijn stukje aan het schrijven was (en ik schrijf niet zo snel omdat ik weet hoe lastig het is om zaken over te brengen met platte tekst) Achteraf had ik mogelijk nog op jouw, voor mij latere, bericht moeten reageren maar ik weet niet eens of ik die nog gelezen heb. Maar het moet jou ook bekend zijn dat soms je reactie wat als eieren na Pasen kunnen overkomen. Mijn excuses als nog.

Het was van mij geen nuancering, maar hooguit een verduidelijking (= reactie op een andere reactie in dit topic).
De actie op zich om daar te gaan schieten vind ik nergens op slaan.
Dat er leeuwen voor in hokken worden bewaard maakt het nog erger.
Maar een regering die dat steeds heeft toegelaten en nu opeens vanwege het bekend worden (en omdat het om de "verkeerde" leeuw ging) om uitlevering gaat vragen deugt voor geen meter (en daar reageerde ik op).
Ze nemen de centen maar al te graag aan van degenen die daar hebben geschoten.
En daar doelde ik op.
Bovendien vind ik dit soort heksenjacht op een persoon via internet nog steeds erg onaangenaam.
Ook al snap ik geen bal van die man en zijn drijfveer, doodsbedreigingen gaan voor mij veel te ver.
Ik kan nou eenmaal niet zo zwart/wit denken.

edit: zinnetje tussen haakjes toegevoegd)