vraag me alleen wel af hoe het zit met het inschrijfgeld, of moet je dit bij aanvang betalen ?
Moderator: moderatorteam
Wat? Deze show van 6 september is ook geannuleerd?jenn90 schreef:Had me ingeschreven maar weer gecanceled helaas volgende show maar weer
jenn90 schreef:O oeps het staat er inderdaad wel erg krom bedoelde inderdaad dat ikzelf moest cancelen :-p, maar toch niet nodig dus ga alsnog hihi
Ik kreeg binnen een paar dagen netjes een bevestiging met verzoek tot betaling. Heb toen direct betaald, en volgens de mail ontvang je na ontvangst van de betaling het definitieve bewijs van inschrijving. Zal best goedkomen lijkt me.Skittle schreef:Ik heb nog niets van bevestiging of iets dergelijks gehad
Inge?Hilde schreef:Ik heb die dag ervoor een feestje dus ik weet ook niet of inschrijven zo'n slim plan is, ik kan nooit vroeg in Nijmegen zijnKun je een tijdsvoorspelling doen hoe laat de rasloze veteranen zijn, Inge? Vaak zijn ze na de middagpauze pas, denk je dat dat nu ook zo is?
Heb jij al bevestiging ? ik heb nog steeds niks, later maar even bellen als dat lukt.Skittle schreef:Ik heb nog niets van bevestiging of iets dergelijks gehad
Shiloh86 schreef:Waar kan ik die facebook pagina vinden?