Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mooie halsband

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

dre
Zeer actief
Aantal honden: 3

Re: Mooie halsband

Ongelezen bericht door dre »

nathalie schreef:Pasha heeft zo'n May halsband gehad en die bleef mooi, wat ze er ook mee deed. Ze heeft hem nog een keer groter gemaakt, kosteloos zelfs geloof ik.
Ik zweer bij de halsbanden van May. Beide dames hebben er 1 en het is gewoon mooie en stevige kwaliteit.
Mijn dames nu lopen meestal aan een jachtlijn, maar als ze aan de lijn moeten krijgen ze hun halsband om.

Mijn vorige hond heeft er dik 5 jaar 1 gehad en die had hem zowat dagelijks om, ook met zwemmen en dreknekken, band ziet er nog steeds goed uit.

Ik betaalde voor mijn May halsbanden trouwens ook iets van rond de 40 euro, maar als die met 1,5 jaar verweerd zijn had ik ze niet meer willen hebben voor dat geld hoe fijn ook :wink:
Afbeelding
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Ik heb hier een prachtige leren riem en halsband voor Csiva vandaan:

http://www.handgemaaktehondenriemen.nl/

Super mooie kwaliteit en heel zacht spul :)
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Machie schreef:Ik heb hier een prachtige leren riem en halsband voor Csiva vandaan:

Daar heb ik ook al een paar jaar van alles van. Zij heeft me van mijn halsbandenkoopziekte afgeholpen, want gebruik bijna niks anders meer.
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
abmiS
Zeer actief

Ongelezen bericht door abmiS »

Ik heb voor onze hond een paar dagen terug ook een mooie halsband besteld via ebay, alleen ik twijfel nu wel enorm.
Zn nek was 60 cm dus heb ik een halsband van 65 cm genomen, maar nu kwam er ook al ergens een lab voorbij met een halsband 65 cm :schrik:

Dus of die lab heeft een lekkere dikke speknek, of ik heb verkeerd gemeten xD ,,, volgends mij is de gemiddelde lab nek toch heel wat dunner dan die van borrel...

nouja, afwachten maar
Voor zij die aan me twijfelen. Twijfel je meer aan mij dan mij, ik betwijfel het.
Eigenlijk weet ik niet wat ik moet op de wereld, maar ik ben er en ik zit alleen te twijfelen.
Voor alle mensen die twijfelen, kom je daarmee verder, nee ik betwijfel het.

Eigenlijk weet niemand wat je moet op de wereld, maar je bent er en je moet niet zoveel twijfelen.

- fresku
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

nathalie schreef:
Machie schreef:Ik heb hier een prachtige leren riem en halsband voor Csiva vandaan:

Daar heb ik ook al een paar jaar van alles van. Zij heeft me van mijn halsbandenkoopziekte afgeholpen, want gebruik bijna niks anders meer.
het is gewoon super spul :)
En alles maakt ze zo als je het zelf wil. Voor mij heeft ze een dun sliphalsbandje met stop gemaakt. Zo mooi!
Afbeelding
abmiS
Zeer actief

Ongelezen bericht door abmiS »

Oh machie die is inderdaad errug mooi zég ! lijkt me ook ideaal bij dyango en zn lange haar
Voor zij die aan me twijfelen. Twijfel je meer aan mij dan mij, ik betwijfel het.
Eigenlijk weet ik niet wat ik moet op de wereld, maar ik ben er en ik zit alleen te twijfelen.
Voor alle mensen die twijfelen, kom je daarmee verder, nee ik betwijfel het.

Eigenlijk weet niemand wat je moet op de wereld, maar je bent er en je moet niet zoveel twijfelen.

- fresku
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”