Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoe maken jullie je hondenijsjes?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

cornelia
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
Aantal honden: 1

Re:

Ongelezen bericht door cornelia »

brenjomi schreef::pffff: ik ga naar het ijskraam en bestel voor mezelf een bakje met citroen en aardbei en voor de hondjes een bakje met een bolletje vanille :wink:
Idem.
En dan de Bep proberen aan te leren "nee, zachtjes, likken" en wat doet de lummel...............?
Hap....slik......krijg ik er nog 1 ?
Afbeelding
Rebble
Zeer actief

Re: Re:

Ongelezen bericht door Rebble »

cornelia schreef:
brenjomi schreef::pffff: ik ga naar het ijskraam en bestel voor mezelf een bakje met citroen en aardbei en voor de hondjes een bakje met een bolletje vanille :wink:
Idem.
En dan de Bep proberen aan te leren "nee, zachtjes, likken" en wat doet de lummel...............?
Hap....slik......krijg ik er nog 1 ?

Oh dat doen wij ook altijd als we naar de ijssalon gaan en Izzy meenemen. Ik blijf altijd buiten wachten met Izzy omdat ik toch geen ijsje neem en man en dochter waren de laatste keer vergeten er voor izzy 1 mee te nemen. Nou, die kop :LOL: "waar blijft míjn ijsje :hmmm: "
Afbeelding
Eva_NJ
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Een van-alles-watje en Cairn Terriër

Re: Hoe maken jullie je hondenijsjes?

Ongelezen bericht door Eva_NJ »

Ik gebruik lege yoghurt potjes van mezelf. Hier doe ik dan bv gestoomde worteltjes, trainingssnoepjes, of brokken in met water. In het midden steek ik een dentastix of iets in die gerne. Zo heeft ze een echte ijslolly. :-p Deze varianten maak ik ook in de Kong.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”