Was heerlijk gisteravond!
Heel lelijk de flexriem: ik weet het. Maar er was zó'n gore prutsloot achter mij, dat Ayleen echt niet los mocht lopen.
Moderator: moderatorteam

Klopt, je komt ze zelden tegen. Het is een hele vriendelijke en brave dame_Leonie schreef:Wat leuk een Sussex, die zie je niet vaak.![]()
En leuk alle foto's weer, blijf lekker posten.
Wat leuk! Heb je daar een foto van?Apple schreef:_Leonie schreef:Wat leuk een Sussex, die zie je niet vaak.![]()
Op de laatste foto lijkt Ayleen sprekend op Osa toen ze jong was![]()

De foto die ik zocht, waar ze net iets jonger nog op is, kan ik niet vinden, maar om je een idee te geven hoe ze er in haar jonge jaren uit zag (hier was ze wel al donkerder en had ze al meer lip_Leonie schreef:Wat leuk! Heb je daar een foto van?Apple schreef:_Leonie schreef:Wat leuk een Sussex, die zie je niet vaak.![]()
Op de laatste foto lijkt Ayleen sprekend op Osa toen ze jong was![]()

Suus is alweer ruim een jaar._Leonie schreef:Ayleen heeft zeker wat van Osa weg inderdaad! Leuk zeg.Mooie foto ook zo.
En wat is Suus alweer gegroeid! Hoe oud is ze nu? Hele knappe dame hoor.
veertje schreef:Dankje!
Arme Lilo, zo kan ze toch niet lekker bankhangen en naar buiten loeren

Waarom niet? Dat is duidelijk een foto van een hond die tot over z'n oren lol heeft gehadShiloh86 schreef:
Dat mijn ouders niet blij waren is een understatement!!

Heel eerlijk? Ik had je tekst nog niet gelezen en alleen de foto gezien, en mijn eerste gedachte was "oeh, wat is ze ieletjes". Naar mijn smaak mag er wel wat meer vlees op de botten zitten.Lemuria schreef:Vanavond.
Ben vanmiddag bij de dierenarts geweest om d'r weer eens te wegen en ze is van 19,5 naar 17,8 gegaan. Dierenarts vond dat toch wel zorgwekkend en vond haar magertjes en "schrok" toen ik haar vertelde dat er 400 gram voer in ging. Heb maar niet gezegd dat dat 'voer' vers vlees is. Maar toch. Ze is toch niet mager? Ik vind dat ze juist steeds beter in d'r spiertjes gaat zitten en een paar ribben mag je best wel vagelijk zien als er beweging in zit.
In ieder geval, als ik over 2 weken de enting laat zetten, zou ze me voedingsadvies gevenKan nu al raden wat dat is *This message is sponsored by Royal Canin*
Ja ze vond haar ook wel prima gespierd hoor, maar 'zonder enige reserves, wat problemen kan geven'. En of ik haar niet op de actieve versie van een voer wou zetten, want 300 gram (typo eerder, geen 400) was echt veel. Nou ja, ik zal het over 2 weken wel horen.Valerie schreef:Nee joh als ze wat ouder is en wat meer spieren krijgt dan lijkt het alweer anders. Bij Jigzy zie je nu de hele ribbenkast maar door de spieren oogt ze niet mager (is ze ook niet). Een dierenarts zou juist blij moeten zijn met een slanke hond, vet is veel schadelijker voor het lichaam.
Dat moet het haast zijn, want sinds we elke dag een behoorlijke tijd in het water liggen, is ze in rap tempo gaan spiertjes kweken.sbientje schreef:ik vind izzy ook niet mager, ze is idd wel dunner dan ze was maar ik vind dit juist wel mooi voor dit soort hond (gespierd en korte vacht). Het kan soms ineens snel gaan, zie ik hier ook wel. De ene dag denk je: nou joh, zal je eens wat minder gaan voeren, en de volgende dag wil je eigenlijk een dubbele portie geven. Hier komt dat volgens mij door het zwemmen, dat kost hem veel energie. Nou kon ie ook wel wat kwijt dus het is verder niet erg, maar het gaat soms ineens zo snel he! Maar ziet er goed uit hoor, vind ik