Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Lizzie, teef gecastr 9 jaar (kruising JR)

In dit subforum komen alle topics van de honden die overgeplaatst zijn of om een andere reden niet meer beschikbaar zijn voor overplaatsing.

Moderator: moderatorteam

Gesloten
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Lizzie, teef gecastr 9 jaar (kruising JR)

Ongelezen bericht door cloris »

De dochter van mijn buurvrouw heeft me gevraagd te helpen bij het herplaatsen van Lizzie, het hondje van haar moeder. Moeder is dementerend en kan niet meer goed voor Lizzie zorgen.

Lizzie is een gecastreerd teefje van 9 jaar. Ze is heel lief en sociaal naar mens en dier maar wel een tikje onzeker. Ze is waarschijnlijk een kruising Jack Russel, ze is iets groter dan de gemiddelde JR. Ze is kinderen en katten gewend.

Afbeelding

Emailadres: f.wit@sanquin.nl
Sterre

Re: Lizzie, teef gecastr 9 jaar (kruising JR)

Ongelezen bericht door Sterre »

Wat een lief hondje. Ik heb een mail gestuurd. Ik ben op zoek naar een ouder teefje voor mijn zus.
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Sterre schreef:Wat een lief hondje. Ik heb een mail gestuurd. Ik ben op zoek naar een ouder teefje voor mijn zus.
Wat leuk!

Het is echt een tuttie, een makkelijk lief rustig hondje. Ze blaft wanneer de bel gaat dus ze is iets waaks. Ze zou leuk bij oudere mensen passen maar ze kan ook in een gezin met kinderen. Ze verhaart wel als een malle :mrgreen: Maar met wat vachtverzorging komt dat wel goed.
Ze is iets onzeker in het begin, een beetje bang voor onverwachte bewegingen. Maar als je haar rustig benadert steelt ze zo je hart :I:

Ze houd ervan om met een balletje te spelen, ze apporteert beter dan Gol :mann:
Ze kan prima loslopen en luistert goed. Ik gun haar echt een leuke nieuwe baas!
Ohja en ze is gecastreerd.
Laatst gewijzigd door Gollum op 20 jul 2015 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Sterre

O je kent haar? Weetje misschien of ze een paar uurtjes alleen kan zijn. Mijn zus is altijd thuis maar gaat natuurlijk wel eens naar de kapper, boodschappen doen, tandarts enz.
Gollum
Zeer actief

Sterre schreef:O je kent haar? Weetje misschien of ze een paar uurtjes alleen kan zijn. Mijn zus is altijd thuis maar gaat natuurlijk wel eens naar de kapper, boodschappen doen, tandarts enz.
Ja ze woont hier in de buurt, dochter had gevraagd of ik iets wist dus vandaar dat ik Cloris had gevraagd of ze een oproepje kon plaatsen.
Ze kan nu prima een paar uurtjes alleen zijn, in een nieuw huis zal ze wel even moeten wennen denk ik maar meestal gaat dat wel vrij snel.
Sterre

O ik had niet door dat jij degene van het mailadres bent. Ja natuurlijk moet ze eerst wennen voordat ze alleen kan blijven. Dat is logisch. Klinkt als een superhondje voor mijn zus. Ik wacht het verder wel af dan.
Gollum
Zeer actief

Sterre schreef:O ik had niet door dat jij degene van het mailadres bent. Ja natuurlijk moet ze eerst wennen voordat ze alleen kan blijven. Dat is logisch. Klinkt als een superhondje voor mijn zus. Ik wacht het verder wel af dan.
Nee dat ben ik niet hoor, dat is de dochter van de mevrouw waar Lizzie nu woont :D
Sterre

Gollum schreef:
Sterre schreef:O ik had niet door dat jij degene van het mailadres bent. Ja natuurlijk moet ze eerst wennen voordat ze alleen kan blijven. Dat is logisch. Klinkt als een superhondje voor mijn zus. Ik wacht het verder wel af dan.
Nee dat ben ik niet hoor, dat is de dochter van de mevrouw waar Lizzie nu woont :D
Dan wacht ik het inderdaad verder maar af. Toch erg fijn dat ik één en ander al van je gehoord hebt. Bedankt.
Gollum
Zeer actief

Ik hoorde gister dat mevrouw op vakantie is tot 5 augustus dus nog even geduld!
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Ik stuur haar ook even door naar een vriendin. Haar moeder zoekt een nieuw hondje. Haar laatste hondje is plotseling overleden (4 jaar en had ze net van dutchy adoptions). Moeder is gepensioneerd.
Laatst gewijzigd door Neeltje op 21 jul 2015 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Sterre

Gollum schreef:Ik hoorde gister dat mevrouw op vakantie is tot 5 augustus dus nog even geduld!

Oh oké. Was inderdaad al steeds naar mijn mail aan het kijken. Dank voor je bericht.
Gollum
Zeer actief

Wat leuk zeg al die interesse!
Ik zat al met een oog naar mijn vriend te kijken toen ik net hoorde dat Lizzie een nieuw huisje zocht maar die zei gelijk nee :F:
Maar ja, als hij overal ja op zou zeggen zaten we nu met een hok vol honden :LOL:
Neeltje

Gollum schreef:Wat leuk zeg al die interesse!
Ik zat al met een oog naar mijn vriend te kijken toen ik net hoorde dat Lizzie een nieuw huisje zocht maar die zei gelijk nee :F:
Maar ja, als hij overal ja op zou zeggen zaten we nu met een hok vol honden :LOL:
Ik wacht even antwoord van mijn vriendin af. Haar moeder ging vandaag al naar een ander hondje kijken en als dat klikte kon ze hem/haar meteen meenemen.
Neeltje

Ze heeft het hondje genomen waar ze gisteren naar is gaan kijken.
Sterre

Neeltje schreef:Ze heeft het hondje genomen waar ze gisteren naar is gaan kijken.
Oh dan stijgt de spanning hier weer. ik hoop zo dat Lizzie naar mijn zus gaat.

Nog even geduld hebben.
Sterre

Wij hebben lieve Lizzie vanmiddag opgehaald. Ze woont nu bij mijn dolgelukkige zus.
Gollum
Zeer actief

Sterre schreef:Wij hebben lieve Lizzie vanmiddag opgehaald. Ze woont nu bij mijn dolgelukkige zus.
Jaaaaaa, wat goed! :cheer: :cheer: :cheer:
Gesloten

Terug naar “Overplaatsing geslaagd.”