Blaffen is vervelend maar geen reden die honden wat aan te doen. De autosloop hier had of heeft 2 ik denk bouviers die blaffen naar alles vanuit hun kennel. Dat is dan wel oké maar omdat het kleine hondjes zijn is het niet oké.
Misschien vielen ze hem aan hoor, mag niet en moet dan inderdaad iets aan gedaan worden. Maar dit is gewoon dierenmishandeling.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Chihuahua's overgoten met teer
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Chihuahua's overgoten met teer
Hier verderop heb je ook mensen met een hond die werkelijk om alles zit te krijsen. Een vliegtuig, vrachtwagen, passanten, een verkeerd zittende scheet, noem maar op. Had ik er naast gewoond was er al lang politie langsgekomen.
Maar dan ga je die dieren toch niet gaan mishandelen. Dan ben je niet goed bij je hoofd hoor.
Maar dan ga je die dieren toch niet gaan mishandelen. Dan ben je niet goed bij je hoofd hoor.
- kipo
- Zeer actief
Dat dus-Saskia- schreef:Hier verderop heb je ook mensen met een hond die werkelijk om alles zit te krijsen. Een vliegtuig, vrachtwagen, passanten, een verkeerd zittende scheet, noem maar op. Had ik er naast gewoond was er al lang politie langsgekomen.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Ik neem even aan dat ze in hun eigen tuin waren?Het is natuurlijk absoluut niet goed te praten. Maar ik zou ook goed gek worden van die kleine ratten die het aldoor op me voorzien zouden hebben.
Waarom hielden de eigenaars die kötkeffers niet bij zich?
Dat die bedrijfsleider al eens heeft geprobeerd om op die hondjes te timmeren zou voor mij al aanleiding zijn om ze niet in de tuin te laten en al helemaal niet zonder toezicht.
En ik zou mijn best hebben gedaan dat gekef te stoppen.
Dat deze bedrijfsleider zo te keer is gegaan met die hondjes is natuurlijk volslagen buiten proporties.
Je kunt er nog zo gek van worden, praten met de eigenaars had mogelijk een betere oplossing geweest.
Echt praten dan en niet als een gestoorde ui bij die mensen binnenvallen omdat je er gek van wordt.
Laatst gewijzigd door ranetje op 21 aug 2015 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Vind het ook wel heftig .
Een emmer met dunne stront en pis eroverheen kan ik nog wel begrijpen.

Een emmer met dunne stront en pis eroverheen kan ik nog wel begrijpen.

Wat je zegt ben je zelfffff