Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Power plus happy dog ervaringen?
Moderator: moderatorteam
- Marijkefons
- Actief
- Mijn ras(sen): Kruising
- Aantal honden: 1
Power plus happy dog ervaringen?
Was benieuwd of iemand ervaring heeft met power plus van het merk happy dog. Tis een voedingssupplement voor sneller herstel tijdens het sporten. Ben vooral benieuwd naar de hoeveelheid en of mensen die het gebruiken verschil
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Zeer actief
Re: Power plus happy dog ervaringen?
Ik gebruik het tijdens de jachttrainingen/proeven en behendigheidswedstrijden. Je moet het echt zien als een soort isostar dat wij gebruiken. Het zal helpen, maar verwacht geen schokkende herstellingen. Ik gebruik het voornamelijk omdat mijn honden het erg graag drinken en ik dus zeker weet dat ze voldoende vocht binnenkrijgen tijdens het sporten. Gewoon water laten ze vaak staan.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- Marijkefons
- Actief
Dus je maakt het erg waterig? Hoeveel geef je? Dus je geeft het niet elke dag?
-
- Zeer actief
Niet dagelijks inderdaad, alleen als ze het nodig zouden hebben door het sporten of als we lange wandelingen maken, wil ik het ook nog wel eens in het water doen. Ik doe op een liter water, 2 a 3 maatschepjes er in. Ik geef het dan ook gedurende de dag of training. Officieel zou je het 20 minuten na de inspanning moeten geven en mengen met water.

- Marijkefons
- Actief
Er staat op de verpakking na 2 weken merk je verschil maar dan lijkt mij dat je het elke dag moet geven? Mijn hond drinkt ook weinig tijdens een wedstrijd dag behendigheid. Wil dit gaan geven ipv water en dan gewoon heel erg verdunnen zodat hij zoals jij ook al doet genoeg vocht binnen krijgt. Hoeveel weegt jouwn hond of honden. Op de verpakking staat ook 1 schepje per dag en bij meer inspanning mag dit verdubbeld worden.
-
- Zeer actief
Mijn honden wegen tussen de 20 en 28 kilo. Die zouden per hond volgens de verpakking twee schepjes per dag mogen. Ik vind het zelf niet nodig om het elke dag te geven, maar als je echt verschil zou willen merken dan wordt aangeraden om het dagelijks te geven.

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Als het alleen maar is om hem meer te laten drinken kun je ook gewoon iets lekkers door het water doen. Melk of karnemelk bv. Of het water dat bij Mozzarella zit. Ik weet niet wat je voert maar als je kvv voert zou je als je bang bent dat je hond te weinig drinkt ook de dag voor een wedstrijd en op de wedstrijddag water over zijn vlees kunnen doen.
- Marijkefons
- Actief
Gaat bij mij niet alleen om het drinken maar ook dat ik merk dat hij na z'n eerste ronde snelheid verliest
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ik gebruik het om Csiva beter te laten drinken op wedstrijden. Ze vind het heerlijk spul. Ik doe gewoon 1 theelepel in 150 ml water ofzo.