Dushi is een hele knappe husky dame van bijna 4 jaar oud. Ze heeft een wit met grijze vacht met een vleugje rood er door.
Ze is een ontzettende knuffelkont en komt graag tegen je aan staan en je kusjes geven. Ze is ook lief met kinderen. Ze is niet te vertrouwen met katten of andere kleine dieren. Ook kleine hondjes ziet ze niet als gelijke maar wil ze wel opjagen of erger. Met andere honden heeft ze zo haar voorkeuren, het is een dame met karakter. Als een andere hond zelfverzekerd is dan dimt ze wel in en wordt ze rustig.
Je doet haar een groot plezier met wandelen, hardlopen en waarschijnlijk zou ze het ook heel goed doen voor de step. Ze kan niet loslopen maar is dus wel graag actief en ook leergierig. Voor iets lekkers gaat ze ook netjes voor je zitten met aandacht.
Ze wil graag terechtkomen bij een baasje die haar veel liefde en aandacht wil geven en lekker met haar wil wandelen of eventueel ook sporten.
Ze woont momenteel in Groningen.
Wilt u meer informatie of heeft in interesse in Dushi ? Neem dan contact op met 06-22860674 of mail naar: shrninfo@gmail.com
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dushi, husky dame bijna 4 jaar
Moderator: moderatorteam
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Dushi, husky dame bijna 4 jaar
- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: Dushi, husky dame bijna 4 jaar
Hondje woont bij mij in de straat, het is echt een schatje. Ze moet wel bij iemand met verstand van het ras terechtkomen.
Meer info kan ook via PB.
Straks ga ik even met haar wandelen en maak ik ook een filmpje van haar.
Meer info kan ook via PB.
Straks ga ik even met haar wandelen en maak ik ook een filmpje van haar.
De nood is hoog......
- runninggirl
- Zeer actief
- Sientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising uit Griekenland
- Aantal honden: 1
- runninggirl
- Zeer actief
Even een 'up', ze blijkt prima in huis te kunnen met andere honden mits de klik er is. Ik denk dat ze van een leuke reu wel heel blij kan worden. 

- runninggirl
- Zeer actief
Een nieuw tekstje met een wat uitgebreidere beschrijving nu ze een paar dagen geobserveerd is.
Dushi is een hele knappe husky dame van bijna 4 jaar oud. Ze heeft een wit met grijze vacht met een vleugje rood er door. Ze is een ontzettende knuffelkont en komt graag tegen je aan staan en je kusjes geven. Ze is ook heel lief met kinderen.
Dushi heeft moeite met alleen zijn, we zoeken daarom een plek voor haar waar altijd iemand thuis is, of bijvoorbeeld met een leuke reu die haar stabiliteit kan geven. Ze heeft wel haar voorkeuren met andere honden. Zo is ze geen goede match voor kleine hondjes want die wil ze opjagen of erger. Bij het plaatsen bij een andere hond moet er dus wel gekeken worden naar of het goed samen gaat en er een klik is.
Je doet haar een groot plezier met een lange wandeling, dan gaat ze stuiteren van blijheid! Maar ook samen hardlopen vindt ze leuk en wellicht is steppen ook iets voor haar. Ze wíl in ieder geval erg graag. Ze kan niet loslopen maar is wel leergierig en graag actief bezig. Vroeger heeft ze op cursus gezeten en misschien is het voor een nieuwe baas wel iets om nog eens te herhalen en zo ook aan de band met Dushi te werken.
Ze jat graag alles van het aanrecht en drinkt ook je koffie voor je neus op, dus je moet wel alles goed opbergen als je niet wil dat ze er aan komt. Ook verdedigt ze haar eten of buit tegen andere honden, dus scheiden met eten of kauwbotjes is wel belangrijk. Ze kan erg slecht tegen harde correcties, maar is prima te corrigeren met een zachte 'nee'.
In huis is ze rustig en aanhankelijk, en onder begeleiding zou ze ook met een rustige kat kunnen die honden gewend is, maar voor de zekerheid kan je haar er beter niet mee alleen laten.
Wilt u meer informatie of heeft in interesse in Dushi ? Neem dan contact op met 06-22860674 of mail naar: shrninfo@gmail.com
Laatst gewijzigd door runninggirl op 31 aug 2015 18:25, 2 keer totaal gewijzigd.
- DebbieZ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol
- Aantal honden: 2
Ik las op Facebook dat het opvanggezin al heeft besloten haar te houden, omdat ze zo leuk is...

- runninggirl
- Zeer actief
Dat gaat helaas niet door... ze kan niet alleen zijn en dat is niet te combineren met heel veel uren werk.DebbieZ schreef:Ik las op Facebook dat het opvanggezin al heeft besloten haar te houden, omdat ze zo leuk is...
- DebbieZ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol
- Aantal honden: 2
Wat jammer, het klonk zo gelukkig!runninggirl schreef:Dat gaat helaas niet door... ze kan niet alleen zijn en dat is niet te combineren met heel veel uren werk.DebbieZ schreef:Ik las op Facebook dat het opvanggezin al heeft besloten haar te houden, omdat ze zo leuk is...
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Even over die correcties, dat vind ik er nu wat dubbelzinnig staan. Door te schrijven dat ze slecht tegen correcties kan krijg ik het idee dat die hond niet te corrigeren valt. Later nuanceer je dat wel door aan te geven dat een zachte nee genoeg is, maar dan is het zaadje van de niet-corrigeerbare hond al geplant. Ik zou er persoonlijk dus van maken dat ze slecht tegen harde correcties kan en prima te corrigeren is met een zachte nee.
- runninggirl
- Zeer actief
Zamunda schreef:Even over die correcties, dat vind ik er nu wat dubbelzinnig staan. Door te schrijven dat ze slecht tegen correcties kan krijg ik het idee dat die hond niet te corrigeren valt. Later nuanceer je dat wel door aan te geven dat een zachte nee genoeg is, maar dan is het zaadje van de niet-corrigeerbare hond al geplant. Ik zou er persoonlijk dus van maken dat ze slecht tegen harde correcties kan en prima te corrigeren is met een zachte nee.

- runninggirl
- Zeer actief
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Wat super zeg!
- runninggirl
- Zeer actief
Ja ik ben heel blij! Ik heb me erg verantwoordelijk voor haar gevoeld, ze is uit een slechte situatie gekomen. En dan is het superfijn om te weten dat ze nu goed zit.Zamunda schreef:Wat super zeg!