Tja dat vind ik dan weer van die miepers die alles verdraaien en alles maar met de mantel der liefde willen bedekken. Dat gaat nl niet altijd daar krijg je dergelijke ontspoorde honden van...jvanringen schreef:Dat denk ik dus wel. Het komt namelijk heel stoer en autoritair over, en veel mensen vinden dat nou eenmaal erg indrukwekkend. En dat gezwam over de 'packleader' zijn spreekt ook veel mensen aan, want die wanen zich dan de dappere onbevreesde roedelleider die met hun hond in 'duel' gaan om hem mores te leren. En als ze hem dan klein gekregen hebben voelen ze zich de held die het toch maar durft, dat gevaarlijke beest te leren wie er de baas is. Zielepoten zijn het.Nanna schreef:Nou, bel de omroepen. Ga een tv programma maken.jvanringen schreef:Ik heb nog nooit een hond een oplazer gegeven en heb het ook nog nooit nodig gehad. Er was niks mis met dat hondje Josh en het had op een heel andere manier gekund. Maar daar kiest hij nooit voor, want daar is hij of te stom voor, of het mag niet omdat het geen spannende tv oplevert.
Ik zou ook niet alles net als mister Millan doen en dat hoeft ook niet. Maar ik denk ook niet dat hij zo mateloos populair is geworden omdat hij al zijn klandizie in elkaar tremt
En die ellende mag hij dan weer oplossen...