Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De hond van de buren

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Renee1966
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Duitse Staande Langhaar - Labrador
X Border Terriër - Jack Hussel
Aantal honden: 2

Re: De hond van de buren

Ongelezen bericht door Renee1966 »

ik denk het laatste.
Zoë had een schurfthekel aan een mechel, die een paar huizen verderop woonde en daar dagelijks in een kennel zat te blaffen. Andere honden was ze ook niet kapot van, maar die negeerde ze, de mechel heeft ze een keer opgezocht en probeerde zelfs hun tuin in te komen.
S@ndr@
Zeer actief

Re: De hond van de buren

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

ik heb uit ervaring meegemaakt dat een hond die ziek is anders bejegend wordt, en dat kan beide kanten uit, ziekte ruikt anders en gedraagt zich anders, dus wordt er anders op gereageerd.
Voorbeeld, Baco kon altijd goed met Max ( kruising van alles en nog wat) heel veel spelen enz. op een gegeven moment was het bijna knokken, en ik heb me dus afgevraagd waarom, binnen 3 weken hoorde ik dat het baasje van Max naar de DA was gegaan en dat hij prostaat kanker had, ze konden ook niet meer samen, want Baco wou niets meer van hem weten toen hij ziek was :ugh: en zo zijn er wel meer voorbeelden van honden die ziek zijn, werden en dan anders behandeld werden door andere hondne
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”