Zo knap dat jullie dit behaald hebben en dat jij dit uit Jack hebt kunnen krijgen. Erg mooi om dat bekroond te zien denk ik.
Moderator: moderatorteam
Nee, ik ga me nu eerst concentreren op WT's en MAP, dat vind ik zelf leuker.Lunatic schreef:Ga je ook nog OWT's met hem lopen?
ik ga voor de C maar volgens mijn trainer kan ze makkelijk voor de B. ik heb echter examenvrees en heb dus nu al de zenuwen. ik wil gewoon bij het begin beginnen en ga dus gewoon voor de C.samantha! schreef:Aah dan moet je daar eerst aan werken inderdaad, ga je op de diplomadag voor de C of de B dan?ellen en de birmanen schreef:ik heb 20 september mijn eerste clubdiplomadag van de tollerclub. twinkel is niet stabiel met het apporteren van wild. ze heeft net weer zo`n periode dat ze gaat schudden en het laat vallen.samantha! schreef:Dank jullie wel!
Succes! hebben jullie al eens een poging gedaan?ellen en de birmanen schreef:gefeliciteerd met de felbegeerde A-diploma. samen met twinkel moet ik het nog maar zien te halen.
ellen
ellen
Succes iig!
Mocht je het toch willen proberen kun je ook gewoon de B onderdelen doen, lukt dat niet hou je toch een C diploma over als je die onderdelen wel haalt.ellen en de birmanen schreef: ik ga voor de C maar volgens mijn trainer kan ze makkelijk voor de B. ik heb echter examenvrees en heb dus nu al de zenuwen. ik wil gewoon bij het begin beginnen en ga dus gewoon voor de C.
ellen
Oh maar dat is nu nog steeds zo hoor.GrethavW schreef:Ik heb wel meegemaakt dat ze C en B onderdelen door elkaar aflegden.
Heel frustrerend als je uiteindelijk een onvoldoende in de C onderdelen had, maar wel alle B onderdelen voldoende.
Dan ging je toch met niets naar huis.
Ik vind het nog erger als je vrijwel alles al hebt gedaan en je hond blijft niet liggen op de aangewezen plaats.GrethavW schreef:Haha, dan is dus niet alles veranderd.
Maar wat baal je als je B al binnen hebt en ze weigeren een simpel C apport.
Klopt. Gelukkig was het blijven met die van ons over het algemeen geen enkel probleem.ranetje schreef:Ik vind het nog erger als je vrijwel alles al hebt gedaan en je hond blijft niet liggen op de aangewezen plaats.GrethavW schreef:Haha, dan is dus niet alles veranderd.
Maar wat baal je als je B al binnen hebt en ze weigeren een simpel C apport.
Of hij begint vast aan de vooruit als hij nog los moet volgen in het 8je
Ik heb beide zien gebeuren (goddank niet bij mijn honden), maar dan baal je echt vreselijk
Kort apport (konijn) - een C proef dus - vind ik overigens een van de moeilijkste apporten