Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Omheind terrein afhuren ?

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

abmiS
Zeer actief
Aantal honden: 3

Omheind terrein afhuren ?

Ongelezen bericht door abmiS »

Hey hey,

Ik zal wel weer met rare ideeen komen hoor.
Maar heeft iemand enig idee of er ergens in het land de mogelijkheid is om een omheind terrein voor een paar uur per maand bijvoorbeeld af te huren ?

Ik weet dat er een aantal gebieden zijn die omheind zijn voor honden die nergens anders los kunnen, maar zijn er ook gebieden waar je geen andere honden kunt tegenkomen omdat er bv afspraken zijn of dat het op slot kan ofzo ?
Voor zij die aan me twijfelen. Twijfel je meer aan mij dan mij, ik betwijfel het.
Eigenlijk weet ik niet wat ik moet op de wereld, maar ik ben er en ik zit alleen te twijfelen.
Voor alle mensen die twijfelen, kom je daarmee verder, nee ik betwijfel het.

Eigenlijk weet niemand wat je moet op de wereld, maar je bent er en je moet niet zoveel twijfelen.

- fresku
JBK

Re: Omheind terrein afhuren ?

Ongelezen bericht door JBK »

Geen idee maar wat voor terrein zoek je?
Tanja Simba&Bella
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tanja Simba&Bella »

Hondenspeeltuin Bello is mischien een optie?
Groetjes, Tanja

Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015

Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Sommige hondenspeeltuinen kun je afhuren
abmiS
Zeer actief

JBK schreef:Geen idee maar wat voor terrein zoek je?

Het liefst natuurlijk iets met gras of bomen waar we lekker kunnen wandelen/spelen.
Maar ik zou zelfs genoegen nemen met een bedrijven terrein hoor.

Ik woon op de industrie en er staat hier zoveel te huur en te koop, heb al heel vaak zitten denken om ze gewoon eens op te bellen met mn aparte voorstel.
Maar voor ik dat doe dacht ik, laat ik eens eerst kijken of het misschien al bestaat.
Voor zij die aan me twijfelen. Twijfel je meer aan mij dan mij, ik betwijfel het.
Eigenlijk weet ik niet wat ik moet op de wereld, maar ik ben er en ik zit alleen te twijfelen.

Eigenlijk weet niemand wat je moet op de wereld, maar je bent er en je moet niet zoveel twijfelen.

- fresku
abmiS
Zeer actief

Tanja Simba&Bella schreef:Hondenspeeltuin Bello is mischien een optie?
O dat ken ik niet, ik zal eens kijken

- fresku
abmiS
Zeer actief

Fotogravinnetje schreef:Sommige hondenspeeltuinen kun je afhuren
Echt ?

Ik had al gegoogled maar niets gevonden.. toch maar even beter zoeken dan

- fresku
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Bijvoorbeeld *klik* onderaan de pagina
Lisa & Mikai
Zeer actief
Mijn ras(sen): Samojeed en border collie

Ongelezen bericht door Lisa & Mikai »

De hondenspeelweide in melle kan je ook afhuren.
Het geld gebruiken ze dan voor de asielhondjes.
http://www.animaltrust.be/speelweide
abmiS
Zeer actief

Nanna schreef::80: wat voor krokodil hou je er eigenlijk op na?
bijna wel :mann:
Afbeelding

- fresku
abmiS
Zeer actief

hihi ja had pip en bello net even opgezocht maar zijn beiden echt enormmm ver rijden vanuit hoogeveen( drenthe)
En die in belgie al helemaal hihi.

- fresku
Gimmick
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gimmick »

abmiS schreef:hihi ja had pip en bello net even opgezocht maar zijn beiden echt enormmm ver rijden vanuit hoogeveen( drenthe)

er zit er eentje in Beilen misschien kun je die bellen.
Dat is niet enorm ver weg...
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
abmiS
Zeer actief

Gimmick schreef:
abmiS schreef:hihi ja had pip en bello net even opgezocht maar zijn beiden echt enormmm ver rijden vanuit hoogeveen( drenthe)

Hey hey
Ik heb contact met hun gehad en het hele verhaal uitgelegd maar ze zien er geen animo in ?
Ik vind het respons dat ik kreeg erg vreemd aangezien ik niet vroeg of er animo voor was, maar of de mogelijkheid er was eens in de zoveel tijd eens de speeltuin te mogen afhuren ( op onchristelijke tijden zoals sochtends voor 8 of savonds na 9) tegen toch een best hoge vergoeding.

Toch wilden ze hier niet op in gaan.

Begrijp me niet verkeerd, het is hun goed recht om het te weigeren maar geef dan een eerlijke reden op en niet iets wat er werkelijk niets mee te maken heeft.
Hadden ze nu gezegd, joh de speeltuin is net nieuw en nog heel erg druk bezocht dus we willen dit momenteel nog niet maar wie weet in de toekomst.
Dan zou ik het begrijpen.

Maar het antwoord luidde gewoon dat ze er geen genoeg animo voor zagen....

Wat ik erg vreemd blijf vinden aangezien ze van dat bedrag makkelijk van alles kunnen financieren waarvoor ze nu vrijwillige giften vragen.
Heel verhaal, maar ze willen het dus niet !

We zijn er al wel geweest hoor, maar dan moet iemand krampachtig bij het hek blijven staan en iedereen die arriveert vragen om even te wachten tot dat wij de hond hebben aangelijnd en weg kunnen. ( niet echt prettig dus maargoed)

Nouja de zoektocht gaat verder... Ik kan me niet voorstellen dat niemand hier wat voor voelt.
Eventueel bedrijventerreinen die al maanden te koop of te huur staan, als je zulke makelaars op belt zou daar toch wel een kansje in zitten ?

Tenminste ik neem aan dat mensen liever een klein bedrag krijgen dan helemaal niets terwijl er niets mee gebeurt

- fresku
abmiS
Zeer actief

Gimmick schreef:

Hey hey
Ik heb contact met hun gehad en het hele verhaal uitgelegd maar ze zien er geen animo in ?
Ik vind het respons dat ik kreeg erg vreemd aangezien ik niet vroeg of er animo voor was, maar of de mogelijkheid er was eens in de zoveel tijd eens de speeltuin te mogen afhuren ( op onchristelijke tijden zoals sochtends voor 8 of savonds na 9) tegen toch een best hoge vergoeding.

Begrijp me niet verkeerd, het is hun goed recht om het te weigeren maar geef dan een eerlijke reden op en niet iets wat er werkelijk niets mee te maken heeft.
Hadden ze nu gezegd, joh de speeltuin is net nieuw en nog heel erg druk bezocht dus we willen dit momenteel nog niet maar wie weet in de toekomst.
Dan zou ik het begrijpen.

Maar het antwoord luidde gewoon dat ze er geen genoeg animo voor zagen....

Wat ik erg vreemd blijf vinden aangezien ze van dat bedrag makkelijk van alles kunnen financieren waarvoor ze nu vrijwillige giften vragen.
Heel verhaal, maar ze willen het dus niet !

We zijn er al wel geweest hoor, maar dan moet iemand krampachtig bij het hek blijven staan en iedereen die arriveert vragen om even te wachten tot dat wij de hond hebben aangelijnd en weg kunnen. ( niet echt prettig dus maargoed)

Nouja de zoektocht gaat verder... Ik kan me niet voorstellen dat niemand hier wat voor voelt.
Eventueel bedrijventerreinen die al maanden te koop of te huur staan, als je zulke makelaars op belt zou daar toch wel een kansje in zitten ?

Tenminste ik neem aan dat mensen liever een klein bedrag krijgen dan helemaal niets terwijl er niets mee gebeurt

- fresku
Dibbes
Zeer actief

Ongelezen bericht door Dibbes »

Misschien heb je hier iets aan?
http://stichtingalert.nl/speel-uitrenveld/
Afbeelding
Manu

Ongelezen bericht door Manu »

Ik weet niet of je zoiets in de buurt hebt, maar probeer eens bollenboeren.
Toen mijn hond nog slecht los kon liet ik hem in een heel grote bollenschuur af en toe helemaal uit zijn plaat gaan.

Het is niet hetzelfde als buiten maar je kunt wel lekker balletje gooien en ze kunnen er goed sprinten.

Wie weet kun je 's avonds zo'n schuur afhuren. Boeren zijn gek op geld.
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door fenneke »

T gaat toch om honden speeltuinen? Wat hebben kinderen en ouders er dan mee te doen?

Ik zou het niet weten maar misschien een manege bak ? Die zijn omheind en kun je afsluiten

Als je s morgens gaat wordt er vaak niet gereden en zou je de hond kunnen laten lopen .
Poep opruimen lijkt mij geen bezwaar dus ik zou daar eens naar gaan kijken
Fenneke en Baloe
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

mijn schoonvader heeft land. niet omheind, maar veilig genoeg om sam aan de 20 meterlijn te laten hobbelen.

is dat geen idee?
Afbeelding
abmiS
Zeer actief

Dibbes schreef:Misschien heb je hier iets aan?
http://stichtingalert.nl/speel-uitrenveld/
Tnx ik ga eens kijken :ok:
Nanna schreef:
abmiS schreef: Ik heb contact met hun gehad en het hele verhaal uitgelegd maar ze zien er geen animo in ?
Ik kan het me wel voorstellen hoor. Dan moet er speciaal iemand komen om die speeltuin te openen en daarna ook weer af te sluiten. Plus dat er misschien hondenstront ligt (al zeg je honderd keer dat je het wel opruimt). Één keer een niet opgemerkte drol en leiden is in last. Klagende ouders.
Ik zou daar als speeltuinleiding ook niet op zitten te wachten hoor.
Oh ik kan het me ook best voorstellen hoor, vooral omdat het net nieuw geopend is en nog helemaal in trek natuurlijk.
Maar zeg dát dan... en niet dat er geen animo voor is, want dat klopt niet.
Manu schreef:Ik weet niet of je zoiets in de buurt hebt, maar probeer eens bollenboeren.
Toen mijn hond nog slecht los kon liet ik hem in een heel grote bollenschuur af en toe helemaal uit zijn plaat gaan.

Het is niet hetzelfde als buiten maar je kunt wel lekker balletje gooien en ze kunnen er goed sprinten.

Wie weet kun je 's avonds zo'n schuur afhuren. Boeren zijn gek op geld.
haha ooh dat klinkt wel heel leuk zég ! daar ga ik eens op googelen dankjewel
fenneke schreef:T gaat toch om honden speeltuinen? Wat hebben kinderen en ouders er dan mee te doen?

Ik zou het niet weten maar misschien een manege bak ? Die zijn omheind en kun je afsluiten

Als je s morgens gaat wordt er vaak niet gereden en zou je de hond kunnen laten lopen .
Poep opruimen lijkt mij geen bezwaar dus ik zou daar eens naar gaan kijken
Manege bak was het eerste waar ik aan dacht maar ik denk niet dat er dan veel gebeurt behalve dat de hond helemaal para word.. De geur van paarden :eek: haha dat lijkt me toch niet echt een succes.
M@scha schreef:mijn schoonvader heeft land. niet omheind, maar veilig genoeg om sam aan de 20 meterlijn te laten hobbelen.

is dat geen idee?
Het gaat er juist om dat hij los kan, maar opzich is dit ook wel een idee.
Zal ik wel je schoonvader moeten stelen :mann: haha nee ik snap je punt, ik kan wel eens aan wat boeren vragen.. zijn er immers zat in drenthe.
Mizzsylver schreef:eens zoeken op honden uitlaat services in de buurt, sommigen hebben ook eigen omheinde terreinen. Misschien kun je dat eens huren.
Oehh daar had ik nog niet aan gedacht ! dat is een goede :lol1:

Okee ik heb heel wat rond te bellen en te mailen geloof ik ! tnxxx :E:

- fresku
Le Grand
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendéen

Ongelezen bericht door Le Grand »

Gaat je hond door de sloot? Wij hebben een weiland dat is omringd door sloten. Is in Noord Holland omgeving Hoorn Enkhuizen. Misschien is het wat voor je.
Afbeelding
Le Grand
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendéen

Ongelezen bericht door Le Grand »

Je kunt ook contact opnemen met Hondenzorg Flevoland. Zij doet hondenopvang en heeft volgens mij ook een omheind terrein.
Afbeelding
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Minna al gevraagd of de loods ook te huren is of de manege die zij ook gebruiken (binnenbak) ?
GrethavW
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising

Ongelezen bericht door GrethavW »

Le Grand schreef:Je kunt ook contact opnemen met Hondenzorg Flevoland. Zij doet hondenopvang en heeft volgens mij ook een omheind terrein.
Dank je wel voor deze tip. Dat is bijna bij mij om de hoek en ik kende het nog niet (ze zit er ook nog niet zo lang zag ik op de site).
Dit kan voor mij ook een mooie optie zijn.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”