Armada is rechtstreeks geadopteerd, (Co)Rani kunnen we hier volgen via Gollum

Moderator: moderatorteam
Ik wacht met spanningGollum schreef:Jaaaaa![]()
Ik zal even een topic over haar openen.
Geplaatst! Mijn vriend heeft ook wat foto's gemaakt, Riette ook. Dus die kan ik er binnenkort ook even aan toevoegen. Nu ligt het kind voor de mand waar Mika in ligt te slapen. Ik denk dat Rani denkt dat Mika de dienst uitmaakt hier ofzo?Valerie schreef:Ik wacht met spanningGollum schreef:Jaaaaa![]()
Ik zal even een topic over haar openen.![]()
mijn favorietje!
Wat lief dat je ernaar vraagt!ramboschat schreef:en hoe was het op school? hihi. klinkt toch wel heel lief hoor =)
Wat leuk! Ik ben benieuwd naar foto's en andere detailsFrolic schreef:Even het topic omhoog schoppen.
Over een aantal uur landt er wederom een prachtig Spaans meisje dat bij ons in de opvang komt.
Wij hebben er heel veel zin in![]()
![]()
Foto's volgen.
Frolic schreef:Nee hoor, ik heb genoeg aan twee honden. Maar ze is wel leuk![]()
Ben bang dat mijn man me een contactverbod met Dediana oplegt als we haar houden
Dan is ze precies even hoog (laagFrolic schreef:@ Longfields, ik moest ook gelijk aan Laeken denken toen ik haar zag. Lijkt me een enig stel met Basje.
@Fenneke, ze is ongeveer 30 cm. Voor mij is dat echt klein hoor. Ik ben Vriend gewend, die is 68 cm. Ik vond Pippi al klein toen ze kwam, zij is 48 cm. Maar nu vind ik Pippi dan weer groot als ik haar met Suzy vergelijk.
Dat vraagt om een 3 op een rij foto! Staand en zittend AUB.Frolic schreef:@ Longfields, ik moest ook gelijk aan Laeken denken toen ik haar zag. Lijkt me een enig stel met Basje.
@Fenneke, ze is ongeveer 30 cm. Voor mij is dat echt klein hoor. Ik ben Vriend gewend, die is 68 cm. Ik vond Pippi al klein toen ze kwam, zij is 48 cm. Maar nu vind ik Pippi dan weer groot als ik haar met Suzy vergelijk.
Tippen kan altijd, hij kan ermee doen wat hij wil toch?Frolic schreef:Zal ik hem tippen? Ik vind dat altijd zo bemoeizuchtig, hij zoekt toch niet echt? Of wel?veertje schreef:Dan is ze precies even hoog (laagFrolic schreef:@ Longfields, ik moest ook gelijk aan Laeken denken toen ik haar zag. Lijkt me een enig stel met Basje.
@Fenneke, ze is ongeveer 30 cm. Voor mij is dat echt klein hoor. Ik ben Vriend gewend, die is 68 cm. Ik vond Pippi al klein toen ze kwam, zij is 48 cm. Maar nu vind ik Pippi dan weer groot als ik haar met Suzy vergelijk.) als Finn, dat is klein ja
![]()
Ik zie er ook wel een leuk hondje voor Laeken in, heeft iemand hem al getipt?