Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kangalkoppies
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Re: Kangalkoppies
Leuke honden.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Mooie foto's 

- Mary
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Heet die reu depressie?
Ik heb door forumSjon een enorm zwak voor Kangals gekregen.
Ik heb door forumSjon een enorm zwak voor Kangals gekregen.

I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009
Mijn maatje en schurkie
Mijn kangal van 14 weken oud heeft gewoon dezelfde kop
maar zoals jullie weten is de mijne een reu 

Hierachter zat een teef. Heel zielig , almaar te joelen. Huisgenoten lieten haar af en toe uit. Als ik ze tegen kwam, liet ik SaarMiep verderop scharrelen. En ging ik even knuffelen met Kangal-ding.Nanna schreef:Kwam deze Kangals tegen. Aardige honden. Onderstaande hond is een teefje van 20 mnd
En de reu:
Het was echt wel een knuffelkont.
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Haha ik dacht precies hetzelfde.Mary schreef:Heet die reu depressie?

- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik vind de teef echt prachtig; de reu vind ik een te molosserachtige kop hebben.
We hebben vorig jaar 2 via inbeslagname gehad; wat een geweldig leuke honden waren dat.
We hebben vorig jaar 2 via inbeslagname gehad; wat een geweldig leuke honden waren dat.
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
andor 12-04-2001/10-09-2009
- Yara
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
Leuke honden zijn het. Die halsbanden zijn wel heel erg groot. Niet mijn smaak maar ik kan me wel voorstellen dat je blij was dat ze aan de riem zaten. Het zijn behoorlijke honden.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berger Piekhaar ;)
- Aantal honden: 3
Dan ben ik gelukkig niet de enige...._Leonie schreef:Haha ik dacht precies hetzelfde.Mary schreef:Heet die reu depressie?

- Hanneke2
- Zeer actief
Lijkt me ook helemaal niet lekker zitten, zo met dat nekvel omhoog gedouwd.Tara schreef:Wat een gigantische halsbanden zeg. Ik zie bijna die honden niet meer.
Nou heb ik niks met halsbanden (mijn stel heeft gewoon een goeie leren halsband, niks bijzonders, maar wel dat ze soepel blijven ondanks door de modder en de stront rollen en dan in een sopje om die stinkzooi weer uit die gaatjes te krijgen

Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
-
- Zeer actief
Die komen uit Turkije en daar kosten ze geen drol, ik heb ze ook alleen voor Sjon gekozen voor een wat smallereNanna schreef:Waren volgens mij geen goedkope bandjesTara schreef:Wat een gigantische halsbanden zeg. Ik zie bijna die honden niet meer.En ik vond het wel bij ze passen hoor.

-
- Zeer actief
'noekie schreef:Ik vind de teef echt prachtig; de reu vind ik een te molosserachtige kop hebben.
Ik vind het teefje ook heel mooi, mooi sprekend hoofd
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Hier hetzelfde, vind de halsbanden te groot en ze zien er erg oncomfortabel uit.Tara schreef:Zo zien ze er ook niet uit.Nanna schreef:Waren volgens mij geen goedkope bandjesTara schreef:Wat een gigantische halsbanden zeg. Ik zie bijna die honden niet meer.En ik vond het wel bij ze passen hoor.
Ik hou gewoon niet zo van halsbanden, ik zie honden liever au naturel.
Ik zie hier ook altijd PB's die met van die gigantische halsbanden lopen, al als ze nog klein zijn hebben ze vaak van die halsbanden met punten er op (punk) de halsbanden zijn ook nog veel te groot voor die kleintjes

- -Lilo-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
Ik vind de teef juist niet zo mooi. Die onderkin en 'sullige' ogen vind ik niks. De reu zit wat strakker in zn vel of zo.Tara schreef:Ik vind die teef trouwens mooier dan de reu. Die vind ik iets te zwaar in zijn hoofd.
En die halsbanden vind ik ook een beetje veel van het goede, haha. Maar goed, ieder z'n meug.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
die reu vind ik een beetje een atypisch hoofd hebben, teefje vind ik wel mooi. maar belangrijker dat ze fijne karakters hebben idd..
En toch zou hier ooit best een Kangal kunnen komen...volgens mij heb je d'r fantastische honden aan als je d'r genoeg mee doet
Vind ze zo'n vriendelijke uitstraling hebben. Kwam pas zo'n kalf tegen, Izzy ging spontaan plat van verliefdheid terwijl hij daar met zo'n grijns-kop stond "Hey babe
".

- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Volgens mij is er een te koop in BelgiëLemuria schreef:En toch zou hier ooit best een Kangal kunnen komen...volgens mij heb je d'r fantastische honden aan als je d'r genoeg mee doetVind ze zo'n vriendelijke uitstraling hebben. Kwam pas zo'n kalf tegen, Izzy ging spontaan plat van verliefdheid terwijl hij daar met zo'n grijns-kop stond "Hey babe
![]()
".

Ik heb echt niet het geld momenteel om een Kangal fatsoenlijk te voeierenmosquito1980 schreef:Volgens mij is er een te koop in BelgiëLemuria schreef:En toch zou hier ooit best een Kangal kunnen komen...volgens mij heb je d'r fantastische honden aan als je d'r genoeg mee doetVind ze zo'n vriendelijke uitstraling hebben. Kwam pas zo'n kalf tegen, Izzy ging spontaan plat van verliefdheid terwijl hij daar met zo'n grijns-kop stond "Hey babe
![]()
".
Een magere pup van onderhand 15 weken... kan niet duur zijn, niks voor jou?

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): mastin espagnol
De reu vind ik meer richting mastin gaan qua hoofdnoekie schreef:Ik vind de teef echt prachtig; de reu vind ik een te molosserachtige kop hebben.