Gisteren ging Charlie voor het eerst naar show. Het was de jaarlijkse clubmatch van de rasvereniging, altijd leuk dus. meer dan 200 waren er ingeschreven en Charlie stond in de puppyklasse. We waren vrij vroeg aan de beurt en het regende pijpestelen. Voordat we uberhaupt de ring in mochten waren we allebei al doorweekt, en in de ring werd het neit veel beter. Verder was Charlie compleet afgeleid door alle andere honden, mensen, kraampjes, alles. Het was hard werken om hem enigszins in het gareel te houden. In stand ging het nog wel, maar zijn gangwerk was een dra-ma

Hij heeft precies 0 passen gedraafd en de hele riedel als een dartel veulen afgewerkt. Och ja, je bent jong en je wilt wat. Het resultaat was een Belovend, wel met een mooi verslag
Zwarte jongeman die al flink ontwikkeld is. En ik zag hem met name in zijn hoofd graag wat droger. correct oog, oor en gebit. Goede bovenbelijning en staartaanzet. Prima gehoekt rondom. Mooie uitgesproken voorborst, maar zag deze graag wat breder. Goed ontwikkelde ribben. Sterk bone, goede voeten, die hij in stand wat naar buiten draait. Gangwerk is lastig te beoordelen (no shit

). Prima temperament.
Leonie was zo l ief om foto's te komen maken dus ik laat jullie even meegenieten van mijn zwarte jongeman
Dit dus, en dat dan de hele op en neer en het driehoekje
Hij kan het wel