Oma, heb je nog wat lekkers voor mij meegenomen?
Moderator: moderatorteam

Ahgossie, volgens mij schaamt ze zich een beetjeLemuria schreef:D'r schattige roze tuigje gaf toch wat irritaties bij de oksels bij te veel gebruik, dus heb nu een K9-tuigje (met wat leuke tags) op de kop getikt. Zit nog een beetje strak, maar hij staat stoer![]()
Nu hopen dat ze haar smoelwerk iets op d'r tag aanpast. Want mevrouw is niet onder de indruk
Ik vind de tag wel erg stoer, dat ze dat maar goed waar mag makenLemuria schreef:Ze zat sowieso een beetje awkward opgevouwen in d'r tuig, maar heb 'm ondertussen ook iets losser gemaakt
Wáblief?sbientje schreef: wa'n dapen!
Die tags zijn leuk inderdaad! Ik heb ook een paar met 'training' erop en als ik weer eens in een bui ben, koop ik nog een stel met d'r naam erop-Lilo- schreef: Ik vind de tag wel erg stoer, dat ze dat maar goed waar mag makendat is zo leuk aan die tuigjes vind ik. Voor lola zou ik er een 'in training' of 'niet aaien' of zo van maken. Lijkt me zo handig! Alleen Lola is zo scheel gebouwd dat zowat elk tuig heel dicht op haar voorpoten zit. Er is één merk dat goed zit én goede kwaliteit is, maar daar kun je geen tags op doen, haha.
wat een dapen.. deuzen.. sufferds! slome duikelaars_Leonie schreef:Wáblief?sbientje schreef: wa'n dapen!
Aaaah okee. Weer wat geleerd van dat taaltje van jullie.sbientje schreef: wat een dapen.. deuzen.. sufferds! slome duikelaars

Als ik foto's van Alex maak vind ik hem er altijd zo "triest" uitziensbientje schreef:wat een dapen.. deuzen.. sufferds! slome duikelaars_Leonie schreef:Wáblief?sbientje schreef: wa'n dapen!
Leuke foto!_Leonie schreef:Aaaah okee. Weer wat geleerd van dat taaltje van jullie.sbientje schreef: wat een dapen.. deuzen.. sufferds! slome duikelaars![]()
Wij hebben vandaag aan geocachen gedaan, met moeder en oma.
Kwamen we deze reusachtige paddenstoel tegen:
(Telefoonfoto, ik bleek Ayleen niet tussendoor).

Echt wel:Dsbientje schreef:lekkere achtertuin!