Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
sloopproof benchkussen
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Aantal honden: 1
Re: sloopproof benchkussen
Een hel simpele oplossing. Gewoon niets in de bench leggen hij ligt er toch niet op
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Een stuk vloerbedekking precies op maat maken en in de bench plakken (dubbelzijdig plakband)
Doggy Bagg X-treme Duvet bench?

-
- Zeer actief
- Contacteer:
op een plank en die in de bench, dan?Frolic schreef:Niet handig. Dat heb ik dus ook gedaan bij Vriend. Na een keer spugen en diarree kreeg ik het tapijt niet meer schoon en wilde het eruit trekken. Dat lukte niet, zo goed zat het vast getaped.sbientje schreef:Een stuk vloerbedekking precies op maat maken en in de bench plakken (dubbelzijdig plakband)
Uiteindelijk heb ik het er wel uitgekregen, maar de hele benchbodem was verbogen.

-
- Zeer actief
- Contacteer:
hier overigens gewoon niets in de bench. Niet omdat ie het sloopt, maar hij vindt het te warm en trekt het toch steeds aan de kant. Tsja, dan maar niets 

- DesireeB
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik haalde steeds bij Maylo zijn vetbed of fleecekleed er uit als hij weer een poging had gedaan. Dit duurde elke keer een dag, en het slopen werd steeds minder. Hij heeft nog steeds het zlfde vetbed en kleed incl scheuren en doet er nu niks meer mee.
Hij is een tijdje terug ook al vanuit de bench naar de gang verhuisd en ligt graag op de deurmat voor de deur. Deze heeft hij inmiddels ook al te pakket gehad(2 kleine scheurtjes) en nu staat gewoon z'n mand voor de deur(gebruiken we toch niet).
Hij ligt overigens ook niet graag op kleedjes en heeft ook duidelijk voorkeur voor stoffen als hij er wel op moet liggen.
Hij is een tijdje terug ook al vanuit de bench naar de gang verhuisd en ligt graag op de deurmat voor de deur. Deze heeft hij inmiddels ook al te pakket gehad(2 kleine scheurtjes) en nu staat gewoon z'n mand voor de deur(gebruiken we toch niet).
Hij ligt overigens ook niet graag op kleedjes en heeft ook duidelijk voorkeur voor stoffen als hij er wel op moet liggen.

Geen tips hoor, ik heb voor Izzy destijds oude dekbedden/dekens gebruikt die ik her en der kreeg. Die mocht ze versnipperen zoveel ze wilde.
- GrethavW
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising - Aantal honden: 2
Tot voor kort werd hier ook alles vernield.
Ik had er ook een stuk vloerbedekking precies op maat in, maar niet vast geplakt.
Dat ging wel goed.
Gewoon van die hele goedkope (Leen Bakker of Kwantum), mocht er dan een ongelukje gebeuren gooi je het eruit en een nieuw stuk erin.
Je koopt toch een groter stuk dan je nodig hebt.
Nu eindelijk kan er hier een lekker zacht kussen in. Die leeft al een week.........maar gauw afkloppen!!
Ik had er ook een stuk vloerbedekking precies op maat in, maar niet vast geplakt.
Dat ging wel goed.
Gewoon van die hele goedkope (Leen Bakker of Kwantum), mocht er dan een ongelukje gebeuren gooi je het eruit en een nieuw stuk erin.
Je koopt toch een groter stuk dan je nodig hebt.
Nu eindelijk kan er hier een lekker zacht kussen in. Die leeft al een week.........maar gauw afkloppen!!

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders

kost geen drol en snij je gewoon op maat
-
- Zeer actief
Dat gaat hier ook stukmaart schreef:
kost geen drol en snij je gewoon op maat

Uiteindelijk ligt er van alles in, fleecedekentjes van 3,- euro bij de wibra vandaan. Een hondendekentje van Action. Laatst een kattenkussentje, die was na een dag weer ontdaan van ritssluiting en vulling.
Het hondenkleedje van de action laat hij wel weer met rust, zowel die in de bench ligt als die erbuiten.
Helaas is het hier ook nog steeds huilen met de pet op als het om kussentjes en hondenkussens gaat. Ene keer sloopt hij ze wel, en de andere keer niet

-
- Zeer actief
alles wat niet eetbaar is, lijkt me niet fijn om op te etenFrolic schreef:
Lijkt mij niet fijn als ze dit opeten eigenlijk

Daarom moet je het ook op maat snijden natuurlijk.
Dat maakte bij Lotje niets uit, die at alles op. Ze had één kussen, die ze met rust liet, de rest ging eraan. Ik geloof dat ze volwassen begint te worden en niet meer alles sloopt. Voor het eerst heeft ze een speeltje en dat hebben we al bijna 2 weken en is nog heel en sinds gisteren een nieuw kussen en ze heeft niet eens geprobeerd het te slopen. Maar voordien was het gewoon niets, jammer dan.
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
Lastig probleem. Karton erin? Niks is echt ideaal qua verstoppen.
Bedje van stro?
Bedje van stro?

-
- Zeer actief
alles wat niet verteert/oplost, kan tot verstoppingen leiden
maar niets leggen is geen optie, dus ik kom gewoon met een in mijn eigen ogen mogelijke oplossing die geen stukken van mensen kost.
Maar soit, ik zal het nooit meer doen hoor

maar niets leggen is geen optie, dus ik kom gewoon met een in mijn eigen ogen mogelijke oplossing die geen stukken van mensen kost.

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Op zo'n stalen onderbak van een draadkooi vind ik inderdaad niks leggen ook geen optie. Ook daarom zie ik liever de varikennel. Minder gevaarlijk om in vast te geraken en geen harde stalen bak maar kaak kunststof als het een sloper zou betreffen. Niet slopers (oke niet opeters, slopen mag) krijgen daar dan gewoon een stuk vetbed of fleece in.maart schreef:alles wat niet verteert/oplost, kan tot verstoppingen leiden![]()
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Plank op maat maken en daar een stuk vinyl op plakken, niet sloopbaar en makkelijk schoon te maken 

Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- Yara
- Zeer actief
Ik heb er een schapenwollen deken in liggen. Dat laten ze hier met rust. Koop ik bij de kringloop voor een paar euro. Blijkbaar vinden ze dat niet fijn om te slopen. Misschien is dat nog een optie?

- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
In mijn huis zou ik er geen trek in hebben, maar mocht je de bench naar de schuur kunnen verplaatsen, zou ik ook voor hooi of stro gaan. Dat vreten ze waarschijnlijk niet op, want het opeten is 'side effect' van het slopen, en stro en hooi is al gesloopt. Geen eer meer aan te behalen.
Ik heb ook iemand een keer gehoord over de rubberen tegels die in speeltuinen onder de toestellen liggen. Die zijn erg taai, ik denk dat een echte sloper ze misschien wel kapot krijgt, maar er een hele kluif aan heeft.
Overigens zou ik me er hartstikke druk om maken waarom het hondje zo sloopt. Ik vind het behoorlijk gestoord gedrag om in rusttijd de boel te vernielen.
Heeft de hond wel genoeg te doen, en zit hij wel op de goede plek?
Ik heb ook iemand een keer gehoord over de rubberen tegels die in speeltuinen onder de toestellen liggen. Die zijn erg taai, ik denk dat een echte sloper ze misschien wel kapot krijgt, maar er een hele kluif aan heeft.
Overigens zou ik me er hartstikke druk om maken waarom het hondje zo sloopt. Ik vind het behoorlijk gestoord gedrag om in rusttijd de boel te vernielen.
Heeft de hond wel genoeg te doen, en zit hij wel op de goede plek?