Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
pro plan zalm/rijst veranderd?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
- Aantal honden: 2
pro plan zalm/rijst veranderd?
Gizmo is allergisch voor kip, gevogelte en ei en krijgt daarom voer zonder die ingrediënten. Nu wissel ik de brokken wel eens af omdat hij na een paar maandjes stopt met eten als hij altijd hetzelfde krijgt en ik voerde dus ook regelmatig de zalm rijst van pro plan. Nu stond ik laatst in de winkel en zag dat de verpakking veranderd was en tot mijn verbazing lees ik ineens tussen de ingredienten dat er gedroogd ei in zit! Nu weet ik toch eigenlijk zeker dat dat eerst niet was want dan zou ik het nooit aangeraden hebben gekregen toen zijn allergie bekend werd. Ik heb alleen de zak van de laatste keer natuurlijk al weggegooid dus kan het niet meer nakijken, dat was nl nog de oude verpakking. Zouden ze dat vaker doen, de samenstelling veranderen en daarom ook de verpakking(of omgekeerd natuurlijk...)? Ik baal iig als een stekker want nu kan ik het niet meer voeren....
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Re: pro plan zalm/rijst veranderd?
shit! ik heb de verpakking niet gelezen omdat de verkoper mij kent, sam kent en het nagevraagd heeft toen hij de nieuwe verpakking zag. de fabrikant had hem op het hart gedrukt dat er niets veranderd was!
het kan in ieder geval niet veel zijn want sam gaat van ei/kip binnen 2 dagen aan het krabben en hij eet al een week of 3 deze "nieuwe" proplan
het kan in ieder geval niet veel zijn want sam gaat van ei/kip binnen 2 dagen aan het krabben en hij eet al een week of 3 deze "nieuwe" proplan

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
Bij Gizje duurt het vaak wat langer voor de reactie komt. Het stapelt een paar weken op, zeg maar. Jammer genoeg duurt het daarna vaak weer een maand of vier voordat de jeuk helemaal weg is! Ik durf het dus niet meer aan. Heb net op een paar websites gekeken en vind toch weer gedroogd ei tussen de ingrediënten. Als dat er niet in zou zitten zou het er niet op staan....en met andere merken met ei heb ik helaas ook geen goede ervaringen.M@scha schreef:shit! ik heb de verpakking niet gelezen omdat de verkoper mij kent, sam kent en het nagevraagd heeft toen hij de nieuwe verpakking zag. de fabrikant had hem op het hart gedrukt dat er niets veranderd was!
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Clubgenootje voert het ook en heeft ook gebeld. Haar werd verzekerd dat er buiten de verpakking echt niks veranderd is.