Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ervaringen met draagtas puppy
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 3
ervaringen met draagtas puppy
Omdat er volgend jaar een pup zit aan te komen
Ben ik al eens aan het rondkijken wat ik nog nodig heb
Ik had bij de vorige een draagtas (is helemaal opgeknabbeld door de labrador ...)
Maar nu wil ik dus eens kijken voor eentje aan te schaffen
Er zijn er van 4 lazy legs die je schuin aanhangt.
Wat zijn jullie ervaringen? welke soort hebben jullie eventueel gebruikt?
wat raden jullie aan?
groeten Annemie
Ben ik al eens aan het rondkijken wat ik nog nodig heb
Ik had bij de vorige een draagtas (is helemaal opgeknabbeld door de labrador ...)
Maar nu wil ik dus eens kijken voor eentje aan te schaffen
Er zijn er van 4 lazy legs die je schuin aanhangt.
Wat zijn jullie ervaringen? welke soort hebben jullie eventueel gebruikt?
wat raden jullie aan?
groeten Annemie
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Re: ervaringen met draagtas puppy
Die je schuin omhangt bedoel je? Even om taalbarrieres te slechten he 
Vriendin van me heeft zo een. Ze had voorheen een doggyride en nu deze van Lazylegs, en dit bevalt vele malen beter zegt ze.
Ze heeft een stabij, middelgroot ras dus.

Vriendin van me heeft zo een. Ze had voorheen een doggyride en nu deze van Lazylegs, en dit bevalt vele malen beter zegt ze.

-
- Zeer actief
maakt eigenlijk niet uit welke
wil dus graag ervaringen horen van jullie
welke draagzak nu het handigste gaat zijn....
wil dus graag ervaringen horen van jullie
welke draagzak nu het handigste gaat zijn....
- Ytje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzer
- Aantal honden: 1
Ik lees even mee. Wij krijgen eind december een dwergschnauzer pup en vind het fijn dat ik haar overal mee naar binnen mag nemen in een draagtas. Op je arm dragen mag ze niet veel winkels in maar in een tas wel. Ik had gekeken naar deze twee maar vraag me nog steeds af of dat wat is. Liefst draag ik haar ook van voren. 

Ik lees graag mee voor tips.

Ik lees graag mee voor tips.
- Ytje
- Zeer actief
Heeft ze de de hond als pup erin of ook als ze wat ouder is? Ik wil er een uiteindelijk volwassen dwergschnauzer in gaan dragen denk je dat dit lukt? Dwerg weegt volwassen 8 kilo. En dan van pup af aan aanleren?Marjoleine schreef:Die je schuin omhangt bedoel je? Even om taalbarrieres te slechten he
Een volwassen Dwergschnautzer hoeft niet per se in een draagtas. Ze ontwikkelen pootjes na verloop van tijdYtje schreef:Ik wil er een uiteindelijk volwassen dwergschnauzer in gaan dragen denk je dat dit lukt?

OT: Leuk een pup! Veel plezier met de voorpret!

- Ramiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): borderterrier
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik heb zo'n 4lazylegs besteld voor onze borderpup die we over 2 weken krijgen. Ik denk er straks ook gebruik van te maken als een van de twee Parsons ouder worden en niet meer een hele wandeling vol houden.
- Brianne
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Ik heb hier ook een 4Lazy Legs gebruikt voor mijn Aussie pup, nu ruim vier maanden en ik gebruik hem nu niet meer. Al past ze er zittend nu nog in moet ik zeggen. Ik vond het ideaal, zonder problemen overal mee naar toe, boswandelingen met mijn andere hond lekker uitrusten tussendoor en bij drukte lekker veilig in de tas in plaats van ondersteboven te worden gelopen. Pup vind het ook prachtig, als ze moe werd of het wel een beetje spannend was kwam ze tegen mijn benen staan om in de tas te mogen
En hij zit ook prima comfortabel.

- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Pup is nu al 6 kilo (9 weken) en ze gaat hem er voorlopig in dragen hoor. Ik schat tot een kilo of 14.Ytje schreef:Heeft ze de de hond als pup erin of ook als ze wat ouder is? Ik wil er een uiteindelijk volwassen dwergschnauzer in gaan dragen denk je dat dit lukt? Dwerg weegt volwassen 8 kilo. En dan van pup af aan aanleren?Marjoleine schreef:Die je schuin omhangt bedoel je? Even om taalbarrieres te slechten he
Ik heb ook iets vergelijkbaars gehad voor de Hava's, die zijn 5-6 kilo en dat is probleemloos.
Dat was meer een tas trouwens, maar Hava's gaan graag in een holletje, stabijs niet.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse Bulldog
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Ik kocht gewoon een normale schoudertas voor een tientje, kleedje erin en klaar

- Ytje
- Zeer actief
In een tas mogen ze de winkel in zonder tas niet. Dus als je een tas hebt kun je nog eens een stad bezoeken. En als we dan ergens naar binnen willen hop zet ik haar in de tas. En uit de winkel mag ze weer lopen. En denk dat je de lazy legs best klein kan opvouwen om mee te nemen.Lemuria schreef:Een volwassen Dwergschnautzer hoeft niet per se in een draagtas. Ze ontwikkelen pootjes na verloop van tijdYtje schreef:Ik wil er een uiteindelijk volwassen dwergschnauzer in gaan dragen denk je dat dit lukt?
OT: Leuk een pup! Veel plezier met de voorpret!
- Ytje
- Zeer actief
6 kilo met 9 weken. Dat is wel wat anders ja haha. Onze weegt 2 kilo als ze 8 weken is. Ik ga hem bestellen denk ik. Jammer dat ze die groene niet hebben die je soms op foto's ziet.Marjoleine schreef:Pup is nu al 6 kilo (9 weken) en ze gaat hem er voorlopig in dragen hoor. Ik schat tot een kilo of 14.Ytje schreef:Heeft ze de de hond als pup erin of ook als ze wat ouder is? Ik wil er een uiteindelijk volwassen dwergschnauzer in gaan dragen denk je dat dit lukt? Dwerg weegt volwassen 8 kilo. En dan van pup af aan aanleren?Marjoleine schreef:Die je schuin omhangt bedoel je? Even om taalbarrieres te slechten he
Ik heb ook iets vergelijkbaars gehad voor de Hava's, die zijn 5-6 kilo en dat is probleemloos.
Dat was meer een tas trouwens, maar Hava's gaan graag in een holletje, stabijs niet.
-
- Zeer actief
Ik ga ook de 4 lazy Lets bestellen
Hoor er toch veel goeds over
Er zijn 3 soorten op de site ervan
Welke is de goede ?
Welke is de goede ?
- Ytje
- Zeer actief
Zag op andere websites de groene maar die is denk ik niet te koop meer ofzo. Die leek me mooi. Ik ga denk ik de blauwe bestellen. Die marine blue ofzo. Kennelijk kan je ze ook via dierenwinkel bestellen.. kan je ze even voelen en kijken of het echt wat is misschien want dat mis ik wel.. even voelen en passen. Anders wacht ik eerst jou review afAnnemieb schreef:Ik ga ook de 4 lazy Lets bestellen
Welke is de goede ?

-
- Zeer actief
Ytje schreef:Zag op andere websites de groene maar die is denk ik niet te koop meer ofzo. Die leek me mooi. Ik ga denk ik de blauwe bestellen. Die marine blue ofzo. Kennelijk kan je ze ook via dierenwinkel bestellen.. kan je ze even voelen en kijken of het echt wat is misschien want dat mis ik wel.. even voelen en passen. Anders wacht ik eerst jou review afAnnemieb schreef:Ik ga ook de 4 lazy Lets bestellen
Welke is de goede ?![]()
Ik ben ni al aan het nadenken
En ga me dat tegen de feestdagen cadeau doen

- Ytje
- Zeer actief
Dan heb ik hem denk ik eerder. Zal je laten weten of die echt bevalt.
- Ytje
- Zeer actief
Nou vandaag was mijn lazy legs tas binnen bij de pets place. Meteen heen gegaan en gekeken of het wat was. Ik vond het drie keer niks. Had de zwarte en was kennelijk de budget van de 3 kleuren want het was slap en slof je kon er geen model in maken. De verkoopsters hadden hem ook al van tevoren bekeken en vonden het drie keer niks. Heb hem om gedaan met nep hondje erin en het schuim wat op je schouder hoorde was vrij kort zeg 15cm. Als je het precies op je schouder had dan zat het koppie van een zittende kleine hond bijna tegen je kin aan. Wilde je hem wat lager dragen zat het plastic systeem waarmee je tas langer en korter mee kan maken in de weg. Winterjas oke.. maar wil die gesp niet in mn schouder in de zomer. Ook de zak zelf voelde niet alsof het kwaliteit was. Je zou er eerder 12 euro voor betalen inplaats van 28 euro. Het systeem dat je de tas kon verkleinen was van stoffen lintjes en een schuifje maar je hoefde ook maar iets met je hand in de tas te drukken dan schoof de tas alweer groter. Ik hem heb niet gekocht. Voor die prijs en nagaan dat ze er ook voor 40 euro zijn met een andere stof en mogelijk iets degelijker kwaliteit... nee was niet de tas voor mij. De zwarte was 28 euro de gekleurde zoals roze en navy 40. Mogelijk dat die andere kleuren van betere kwaliteit zijn maar die van 28 sowieso niet.
-
- Zeer actief
Ytje schreef:Nou vandaag was mijn lazy legs tas binnen bij de pets place. Meteen heen gegaan en gekeken of het wat was. Ik vond het drie keer niks. Had de zwarte en was kennelijk de budget van de 3 kleuren want het was slap en slof je kon er geen model in maken. De verkoopsters hadden hem ook al van tevoren bekeken en vonden het drie keer niks. Heb hem om gedaan met nep hondje erin en het schuim wat op je schouder hoorde was vrij kort zeg 15cm. Als je het precies op je schouder had dan zat het koppie van een zittende kleine hond bijna tegen je kin aan. Wilde je hem wat lager dragen zat het plastic systeem waarmee je tas langer en korter mee kan maken in de weg. Winterjas oke.. maar wil die gesp niet in mn schouder in de zomer. Ook de zak zelf voelde niet alsof het kwaliteit was. Je zou er eerder 12 euro voor betalen inplaats van 28 euro. Het systeem dat je de tas kon verkleinen was van stoffen lintjes en een schuifje maar je hoefde ook maar iets met je hand in de tas te drukken dan schoof de tas alweer groter. Ik hem heb niet gekocht. Voor die prijs en nagaan dat ze er ook voor 40 euro zijn met een andere stof en mogelijk iets degelijker kwaliteit... nee was niet de tas voor mij. De zwarte was 28 euro de gekleurde zoals roze en navy 40. Mogelijk dat die andere kleuren van betere kwaliteit zijn maar die van 28 sowieso niet.
dank je voor je ervaringen t edelen
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collie, kruising, middenslag keeshond
Vandaag deze van Zooplus voor het eerst geprobeerd.
http://www.zooplus.nl/shop/honden/bench ... ere/284815
Als je de schouderbanden normaal draagt, dan zakken ze af. Dus op een gegeven moment gekruist vast gemaakt en dat beviel heel goed!
Pup ging er rustig in liggen slapen.
http://www.zooplus.nl/shop/honden/bench ... ere/284815
Als je de schouderbanden normaal draagt, dan zakken ze af. Dus op een gegeven moment gekruist vast gemaakt en dat beviel heel goed!
Pup ging er rustig in liggen slapen.
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Ik had Gol in een gewone rugtas maar dan op mijn buik gedragen.
Saar wilde toch minstens gewoon haar wandeling van minstens 1 uur, maar liefst 5 uur. Dus Miep ging zo mee. Tot ze dik 5 maanden en ruim over de 20 kilo was. Op je rug kun je heel veel dragen, vooral als het zo'n heerlijk snoetje is die in je nek gaat slapen.
Een gewoon Chicco baby-rugzak van een jaar of 20 terug.

Een gewoon Chicco baby-rugzak van een jaar of 20 terug.

- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat doen wij met de wetters ook.Gollum schreef:Ik had Gol in een gewone rugtas maar dan op mijn buik gedragen.

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Een baby draagdoek draagt veel fijner dan voor honden. Voor een schijntje op marktplaats. zo eentje bedoel ik: http://www.debabykraam.nl/lodger-shelte ... leece.html
Groetjes Helma
http://www.cashelvale.nl
http://www.cashelvale.nl
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Marjoleine schreef:Dat doen wij met de wetters ook.Gollum schreef:Ik had Gol in een gewone rugtas maar dan op mijn buik gedragen.

Ik heb nog steeds de rugtas waar ik Gol als pup in gedragen heb en soms probeert ze nog of ze erin kan