Wij vinden elkaar echt heel lief

Moderator: moderatorteam

Het gaat ook heel goed. Na maanden eten met lange tanden (nooit gedacht dat zo'n Spaans asiel een sterrenbuffet serveertDeDiana schreef:Wat ziet Aura er goed en vrolijk uit!

Vlakbij Maastricht, maar we zijn wel eens in Zeist.-Lilo- schreef:Oh fantastisch! Ik herken best veel Lola in hem. Het is zo'n grappig hondje. Beetje klein en lang wat ik zo zie, maar ook met veel gezichtsuitdrukkingen. Daar hou ik van. Arrogante kop, blije kop. En ongetwijfeld een eigenwijze grappenmaker. Het lijkt me een geweldig beest om mee samen te levenIk ga even opzoeken waar je woont nu, misschien kunnen we eens samen wandelen.

En gelijk zou ze hebben! Maar in de auto legde ze vanaf de achterbank haar kop op m'n schouder om samen het leed van de twee uur daarvoor te kunnen verwerken. Nu zijn we weer vriendjesveertje schreef:Ze kijkt je de rest van de dag niet meer aan

Ja, zo is ze inderdaad, tegen iedereen (alle dieren en mensen). Heerlijk hoor, zo'n hondje dat nooit problemen maakt en zich zo makkelijk aanpastThomas schreef:Heerlijk Diana, Amy is helemaal mijn hond. 'Ben je lief? wat leuk! dan krijg je een lik en een spelboog, gaan we lekker rennen.
Ben je daarintegen niet zo lief? Dat geeft niet, dan mag je lekker je eigen gang gaan.'