Dan kan Noah samen met Mojo strijden om de poedelprijs.duitse herder schreef: Zo te zien gaat Noah serieuze concurrentie krijgen die wedstrijdIk weet niet of ik nu nog wel durf als ik zijn niveau zie op zo een jonge leeftijd

Moderator: moderatorteam
Dan kan Noah samen met Mojo strijden om de poedelprijs.duitse herder schreef: Zo te zien gaat Noah serieuze concurrentie krijgen die wedstrijdIk weet niet of ik nu nog wel durf als ik zijn niveau zie op zo een jonge leeftijd
Dankjewelveertje schreef:Wow, wat doet hij het al goed! Succes 3 oktober
Hahahaduitse herder schreef:Zo te zien gaat Noah serieuze concurrentie krijgen die wedstrijdjenn90 schreef:Rally wil ook erg graag werken dus dat maakt het zeker makkelijker voor mijLongFields schreef:Jullie zijn echt al zo goed, en zo ver! Knap hoor!
Mo en ik hebben al heel lang niet meer getraind helaas, en hebben ook geen training meer voor 3 oktober. Dus wij gaan daar jullie aanmoedigen en verder gewoon lol maken en mensen entertainen op 3 oktober.Het is soms ook wel moeilijk hoor
ik ben Lucky gewend die wat dichterbij werkt en niet super zelfstandig is van zichzelf en dat is Rally wel al dus heel erg anders (wat het natuurlijk ook leuk maakt) Ik heb er iig zin in, ik verwacht er zelf ook niet veel van als we maar plezier hebbenIk weet niet of ik nu nog wel durf als ik zijn niveau zie op zo een jonge leeftijd
Nee dat was het ook totaal nietSita schreef:Netjes zeg! Hij heeft er een goed tempo in!
Echt debutantenrondje vind ik het eigenlijk niet. Zeker dat terughalen bij de een na laatste sprong hoort niet bij zo'n rondje thuis.
Dan is er helaas niets veranderd daar. Toen ik met Rowan begon, waren de rondjes daar ook echt te moeilijk voor debutanten.jenn90 schreef:Nee dat was het ook totaal nietSita schreef:Netjes zeg! Hij heeft er een goed tempo in!
Echt debutantenrondje vind ik het eigenlijk niet. Zeker dat terughalen bij de een na laatste sprong hoort niet bij zo'n rondje thuis.ik vond dit rondje het meest overeenkomen met een debutanten rondje
dat zegt al genoeg over de andere 2 rondjes :-p
Absoluut! Hele knappe prestaties van de mannenSita schreef:Dan is er helaas niets veranderd daar. Toen ik met Rowan begon, waren de rondjes daar ook echt te moeilijk voor debutanten.jenn90 schreef:Nee dat was het ook totaal nietSita schreef:Netjes zeg! Hij heeft er een goed tempo in!
Echt debutantenrondje vind ik het eigenlijk niet. Zeker dat terughalen bij de een na laatste sprong hoort niet bij zo'n rondje thuis.ik vond dit rondje het meest overeenkomen met een debutanten rondje
dat zegt al genoeg over de andere 2 rondjes :-p
Helemaal knappe prestaties dan van zowel Rally als Mojo![]()
Dankjewelveertje schreef:Wat een mooi rondje! Dat is nog eens een debuut
Deze viel nog mee.Sita schreef: Echt debutantenrondje vind ik het eigenlijk niet. Zeker dat terughalen bij de een na laatste sprong hoort niet bij zo'n rondje thuis.
Er waren er 3 foutloos, 8 met fouten en de rest een disk.LongFields schreef: Het eerste vast parcours en dus ook het allereerste rondje van de debutanten was een stuk listiger. Twee sprongen vrijwel recht achter elkaar met daarachter de schutting, maar de honden moesten voor de schutting rechtsaf een sterretje in. Het halve deelnemersveld kreeg daar al een DK.
Ik heb de uitslag van dat parcours gezien en dus ook het aantal disken.duitse herder schreef:Er waren er 3 foutloos, 8 met fouten en de rest een disk.LongFields schreef: Het eerste vast parcours en dus ook het allereerste rondje van de debutanten was een stuk listiger. Twee sprongen vrijwel recht achter elkaar met daarachter de schutting, maar de honden moesten voor de schutting rechtsaf een sterretje in. Het halve deelnemersveld kreeg daar al een DK.
Noah ging zowaar daar wel goed, maar ja die kattenloop he....
Ik heb nog geen foto's online gezien van diegene die heeft gefotografeerd dus wie weetmosquito1980 schreef:Gefeliciteerd![]()
Foto's morgen?
Absoluut!!sirene schreef:Wat een super hondje is hetGefeliciteerd!
Dankjewel !KarinW schreef:Gefeliciteerd!