Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Je hebt teven die het altijd blijven doen. Mijn Franse Bulldog heeft het haar hele leven gedaan op één poppetje. Bij mijn huidige hond is het een paar maanden beetje uit de hand gelopen omdat ze niet meer stopte met rijden. Met een paar dagen goed in de gaten houden en iedere keer meteen nee, was het over en heeft ze het helemaal niet meer gedaan.
Het is niet erg, tenzij ze op je been o.i.d. gaat rijden. Of zoals bij Lotje, gewoon niet meer stopt en de tong zowat op de grond hing, maar nee, rijden moest..... Ik heb me wel krom gelachen.
Neeltje schreef:Je hebt teven die het altijd blijven doen. Mijn Franse Bulldog heeft het haar hele leven gedaan op één poppetje. Bij mijn huidige hond is het een paar maanden beetje uit de hand gelopen omdat ze niet meer stopte met rijden. Met een paar dagen goed in de gaten houden en iedere keer meteen nee, was het over en heeft ze het helemaal niet meer gedaan.
Het is niet erg, tenzij ze op je been o.i.d. gaat rijden. Of zoals bij Lotje, gewoon niet meer stopt en de tong zowat op de grond hing, maar nee, rijden moest..... Ik heb me wel krom gelachen.
Neeltje schreef:Je hebt teven die het altijd blijven doen. Mijn Franse Bulldog heeft het haar hele leven gedaan op één poppetje. Bij mijn huidige hond is het een paar maanden beetje uit de hand gelopen omdat ze niet meer stopte met rijden. Met een paar dagen goed in de gaten houden en iedere keer meteen nee, was het over en heeft ze het helemaal niet meer gedaan.
Op een poppetje sleetje rijden?
neeltje denkt volgens mij aan gewoon rijden
Omdat ze zegt dat het er anders uit ziet, dan dat ze de reuen het heeft zien doen? Vandaar dat ik aan gewoon rijden denk.
Hier doet de JR teef het ook en heel soms de DH, bij de JR ben ik nu op een punt dat ik het ook corrigeer omdat het naar mijn idee een beetje dwangmatig wordt even als het likken er aan. Trouwens en dat heb ik bij teven nog nooit eerder gezien maar deze doet dus ook echt aan zelfbevrediging met name vlak voor een loopsheid.