Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nog tips voor viespeuken?

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.
Aantal honden: 2

Re: Nog tips voor viespeuken?

Ongelezen bericht door pioenroos »

Hilde schreef:Ik wil iedereen die ooit zo'n topic als dit heeft gestart of nog gaat starten hartelijk bedanken. Ik ga mijn hond nóg meer waarderen want die heeft echt nog nooit ergens in gerold :I:
:mrgreen:

Mies is mijn vierde hond en de eerste die er zo'n potje van maakt :wink:

Maar eerlijk is eerlijk, dit heb ik inderdaad ook liever niet in de auto:
Afbeelding (onderkant is zeeuwse klei en bovenkant, let op de details op haar voorhoofd en oren, is dus stront, een combi van gans en schaap meen ik)

Maar ja, dan kijkt ze zo en vergeef ik haar alles weer :oeps:
Afbeelding

Ik had het kunnen weten trouwens, dus billen, blaren, paarden en koeien enzo :wink: Dit is een foto van toen ik haar voor het eerst zag, vers uit Polen:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door pioenroos op 10 nov 2015 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

pioenroos schreef:
Zamunda schreef:Of ergens een geschikt stofje opduikelen en door een handig iemand op maat laten maken?
Wat zit jij vol goede ideeën, ik voel me er bijna dom door :mrgreen: Zo iemand ken ik inderdaad. HillieS van het forum hier kan misschien wel wat maken. Mies heeft al een badjas van haar. Die gebruik ik om auto en huis schoon te houden als Mies erg vies is.

Een stretch stof zou het beste zijn, dat sluit het mooist aan denk ik. Ik ga eens overleggen met Hillie.
Het model van het truitje vind ik mooi. Bij nader inzien is het wel wat te kort voor Mies :wink:

https://lh3.googleusercontent.com/-AVAn ... C_0013.JPG
Haha, dank :mrgreen: . Nu hopen dat het ook de gewenste effecten heeft in de praktijk.

Misschien HillieS even onderstaand plaatje laten zien voor het te maken modelletje :F: :
Afbeelding
HillieS
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes

Ongelezen bericht door HillieS »

Zamunda schreef:
pioenroos schreef:
Zamunda schreef:Of ergens een geschikt stofje opduikelen en door een handig iemand op maat laten maken?
Wat zit jij vol goede ideeën, ik voel me er bijna dom door :mrgreen: Zo iemand ken ik inderdaad. HillieS van het forum hier kan misschien wel wat maken. Mies heeft al een badjas van haar. Die gebruik ik om auto en huis schoon te houden als Mies erg vies is.

Een stretch stof zou het beste zijn, dat sluit het mooist aan denk ik. Ik ga eens overleggen met Hillie.
Het model van het truitje vind ik mooi. Bij nader inzien is het wel wat te kort voor Mies :wink:

https://lh3.googleusercontent.com/-AVAn ... C_0013.JPG
Haha, dank :mrgreen: . Nu hopen dat het ook de gewenste effecten heeft in de praktijk.

Misschien HillieS even onderstaand plaatje laten zien voor het te maken modelletje :F: :
Afbeelding
Hahahahahaha, ik ga er over brainstormen met mezelf, maar een gasmasker eraan vast maken kan wel een goeie zijn voor Mies :LOL:
Afbeelding
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

Hilde schreef:Ik wil iedereen die ooit zo'n topic als dit heeft gestart of nog gaat starten hartelijk bedanken. Ik ga mijn hond nóg meer waarderen want die heeft echt nog nooit ergens in gerold :I:
Ik heb er gewoon drie getroffen :LOL:
pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.

Ongelezen bericht door pioenroos »

Gollum schreef:
:schrik:

@Zamunda: Dat pak lijkt me wel wat :mrgreen: Bij thuiskomst kan er zó de tuinslang op en ze is schoon! Gasmasker vind ik dan een beetje overdreven, de muizen vangen zich niet zelf tenslotte.
Afbeelding
nomo
Zeer actief

Ongelezen bericht door nomo »

Oh dat lijkt me best een goede oplossing! Een regenjasje met capuchon :mrgreen: ben benieuwd of het werkt!
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

Oooh, Mies is wel een prachtig hondje zeg! Wauw!

En ahhh, Gollum, sielugh! Achja, Beau vreet bij kans hondenpoep, dus ook hij is niet helemaal perfect :F:
Afbeelding
-Lilo-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
Aantal honden: 1

Nog tips voor viespeuken?

Ongelezen bericht door -Lilo- »

Gollum schreef:
Tsss, Lucky you!

Voor de liefhebbers, hier een geniaal topic met álle tips tegen vieze honden. Inclusief fotoreportage :LOL:

http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?t=217137
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”