Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Eerste keer.

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

mechelaarguus
Vaste gebruiker

Re: Eerste keer.

Ongelezen bericht door mechelaarguus »

Op het moment dat wij kwamen was teef erg druk en fel maar dat kwam omdat ze pups had anders was ze hartstikke lief. De reu was rustig dat wisten we en onze oude hond zat precies in die lijn

Ach ja je kunt zeggen dat ik naif was.dat xal wel dan :oohja:
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

mechelaarguus schreef:Op het moment dat wij kwamen was teef erg druk en fel maar dat kwam omdat ze pups had anders was ze hartstikke lief. De reu was rustig dat wisten we en onze oude hond zat precies in die lijn

Ach ja je kunt zeggen dat ik naif was.dat xal wel dan :oohja:
Ze kan net zo goed het karakter van haar voorouders erven.
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

mechelaarguus schreef:Gek dat die man dat niet wist dan he. Het is hem overigens niet gelukt want zijn teef heeft een nest gehad ????? Verder niets bekend maar ik zag toevallig dat hij nu samen met iemand uit Belgie een samenwerking / overeenkomst was aangegaan. Kijken of het nu lukt :wachten:

Dat krijg je als je wedstrijdhonden wilt he. Halfbroers zijn top honden overigens. :wink:

top in wedstrijden bepaalt de eigenaar en trainingsmethode hoor. Niet de hond.
Er lopen heel wat topwedstrijdhonden rond, maar als die niet in kundige handen terechtkomen, zijn ze daar niet veel mee :wink:

verder staat een topwedstrijdhond helemaal niet gelijk aan een topdekhond.
kipo
Zeer actief

Ongelezen bericht door kipo »

maart schreef:

Er lopen heel wat topwedstrijdhonden rond, maar als die niet in kundige handen terechtkomen, zijn ze daar niet veel mee :wink:

Daar ben ik het maar half mee eens. Eigenaar en training zijn belangrijk, maar dat maakt niet van élke hond een topwedstrijdhond, het moet er wel inzitten.

De rest ben ik het wel mee eens.
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

kipo schreef:
maart schreef:

Daar ben ik het maar half mee eens. Eigenaar en training zijn belangrijk, maar dat maakt niet van élke hond een topwedstrijdhond, het moet er wel inzitten.

daarmee staat er dat er heel wat topwedstrijdhonden rondlopen en niet alle honden :wink:
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

kipo schreef:
maart schreef:

Ik denk dat de kundigheid van de eigenaar heel erg veel meespeelt. Als hij niet weet hoe zijn hond te motiveren of het totaal verkeerd aanpakt, gaat het niets worden. Een ander persoon kan met dezelfde hond perfect functioneren in wedstrijden.
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”