aya-aya schreef:ok, zoals ik zelf al schreef er bestaat geen hoofzakelijk verband tussen hermafrodiet en agressie,
de hermafrodiet is enkel het ‘fysieke’ kenmerk (als je het door de dierenkliniek laat onderzoeken want er bestaan meerdere types) – van het 1 type is meestal de oorzaak dat de moeder van de hond werd vol gepropt met hormonen gedurende de zwangerschap.
Ik wat ik dus wel beweer is dat er hoofdzakelijk verband bestaat het toedienen van hormonen gedurende de zwangerschap en een wast-lijst van mogelijke medische gevolgen en aandoeningen en beweer ik daarmee beweer ik niet dat iedere pup afkomstig uit een moeder die vol gepropt werd met hormonen en een waterhoofd zal hebben en tweeslachtig zal zijn en kanker heeft en agressief is en incontinent is en ….maar wel dat de kans op een of meerdere medische aandoening veel te groot is
En geloof ik dat er een zwaar verband bestaat hormonale schok of toetakeling en oncontroleerbare regeling angst , agressie en andere: ja
(en voor deze die beweren dat de hond niet in de kliniek door dierenartsen werd onderzocht enzo … pff sociale media..)
En voor te antwoorden op de vraag was de hond ook op die wijze agressief bij de kweker dat ze ten einde raad waren: ja … en denken jullie nu echt dat de kweker (zoals waarschijnlijk de meeste onder jullie ) toen ik de eerste keer bij hun te raden viel niet had van: ja-maar iedere hond heeft zijn eigen karakter en … en … de kweker had het heel makkelijk kunnen afschuiven op ‘ja maar de hond werd niet correct opgevoed door de vorige eigenaar en daardoor… ‘ – nee deze waren zo correct om toe te geven dat ze het ‘onbewust’ eigenlijk zelf hadden veroorzaakt en wat er aan de hand was..
En voor deze die denken dat ik mezelf niets verwijt, fout , ik zal effectief wel erg veel fout gedaan hebben – maar als zelf de kweker het niet aan kan? en ik ben overtuigd 99% van jullie niet
En een van mijn grootste fouten – ik nam de pup over op 6 maanden – omdat ze weg moest omdat ze reeds een kind had gebeten- > hoe onwaarschijnlijk dom kan een mens wel niet zijn, what the f*ck was i thinking? (een agressieve pup , are you joking?, dat bestaat niet.. je bent gewoon onvoorzichtig geweest en het is slechts een gevolg van een ongeluk in een spel en ..en… en ……)
Het lijkt alsof je in de verdediging schiet?
Je hoeft je niet te verdedigen.
We proberen alleen uit te zoeken wat je met je postings bedoelt, want wat voor jou met je ervaringen duidelijk lijkt te zijn opgeschreven, is dat voor veel van de lezers beslist niet.
Daardoor is het verhaal niet duidelijk.
aya-aya schreef:en het doel van deze topic was hoofdzakelijk mensen te helpen die net als ik toen het internet onderzochten op zoek naar wat is er aan de hand en wat kan ik veranderen
agressie problemen en u heeft altijd al het gevoel gehad je hond haar geslachten zien er vreemd uit- > ga naar de kliniek
Waarschuwen mag altijd