Ik vind het ook echt klote, had me er al echt op verheugd zoals jullie konden lezen. Ik had het er gisteren best even moeilijk mee (ja nu al!) Maar tja, we moeten gewoon eerlijk zijn en toegeven dat wij als beginners hier niet geschikt voor zijn en dat het meer kwaad dan goed doet.
Mijn vriendin wil een "niet te grote hond", ik wil een "niet te kleine" (met mijn 1.90m). Ben vorige week ook met een kruising shi tsu wezen wandelen maar das toch echt te klein voor mij. Leuk beestje, veel energie en daardoor nog vrij stuurloos maar tijdens het wandelen had ik niet zoiets van: Maatje!! Is dat herkenbaar?
Een briard vind ik echt heel gaaf maar die vindt zij weer te groot

(in belgie hebben ze een hele koele!)
Bull achtigen is niet echt mijn type hond (kwa uiterlijk bedoel ik) maar ik weet (sinds kort) dat er veel hele lieve zijn en het aanbod is enorm

Gisteren hoorde ik over eentje die flauw viel toen ze haar eerste brommer op straat voorbij zag komen
Ik ga ook eens wat meer lezen over beagles, dat lijkt ook wel bij ons te passen.
Ik kijk regelmatig op de verschillende asiel sites maar linkjes van beschikbare honden zijn welkom.
Bedankt voor jullie aardige reacties weer!