Het is een leuke groep mensen, ik heb laatst een keer op een andere dag getraind en ook toen voelde ik me op mijn gemak. Wij trainen 2x een sessie van zo'n 10 minuten tot bij volwassen honden een kwartier. Dat is intensief genoeg voor de honden, toen Mojo jonger was hield ik het bij sessies van 5 minuten tot hooguit 10 minuten, dan zat zijn koppie echt vol en moest hij even uitrusten.Paisley schreef:Leuk, het leeft wel daar! Het is hier allemaal 1 op 1. Wij doen rond de drie kwartier inclusief tussentijdse kletspauze/uithijg pauze.LongFields schreef:Wij hebben per cursist 2x een privésessie, en gaan om de beurt de schapenwei in. Hierdoor kunnen de honden tussendoor even uitrusten en kunnen wij als we willen bij elkaar kijken en daar an ook weer leren. Wij hebben normaal gesproken 2 tot 3 trainers waar an er 1 in het veld is en de andere(n) langs de kant staan en uitleg kunnen geven of vragen kunnen beantwoorden.
Lijkt me leuk om verschillende (rassen) honden aan het werk te zien.
Het is inderdaad hartstikke leuk om de verschillende rassen en kruisingen elk op hun eigen manier bezig te zien.
Ik blijf zelf ook eigenlijk altijd tot het einde, pok als Mojo als 1 van de eersten aan de beurt is geweest. Kijken naar de anderen is ook heel erg leerzaam