Hij maakt een tevreden indrukDeDiana schreef:Zo fijn om te lezen dat het met allemaal zo goed gaat en dat Shira, Marley en Joey al zo snel hun plekkie hebben gevonden!
En Ria, Buck ook nog steeds blij met de twee nieuwe dames?

Moderator: moderatorteam
Hij maakt een tevreden indrukDeDiana schreef:Zo fijn om te lezen dat het met allemaal zo goed gaat en dat Shira, Marley en Joey al zo snel hun plekkie hebben gevonden!
En Ria, Buck ook nog steeds blij met de twee nieuwe dames?
Zelfde strekenEefje83 schreef:hahaha duidelijk zusjes dus, bij ons gaat het ook zo.
heerlijk toch!
ja echt.Ri@ schreef:Zelfde strekenEefje83 schreef:hahaha duidelijk zusjes dus, bij ons gaat het ook zo.
heerlijk toch!
Joey is ook zindelijk, Shira grotendeels, maar in de avond wel eens een ongelukje omdat ze dan vaak achter elkaar moet plassen. Dus dan ben ik net te laat. maar vandaag ging helemaal goed. En af en toe de dwaze 5 minuten, dan daagt ze alles en iedereen uit. Ze doet het super en luistert al goed. Vandaag was ik heel even boven en kwam ze me achterna op de trap. En even later hoorde ik bonkerdebonk en liep ze zelf ook weer min of meer naar benedenEefje83 schreef:ja echt.Ri@ schreef:Zelfde strekenEefje83 schreef:hahaha duidelijk zusjes dus, bij ons gaat het ook zo.
heerlijk toch!
man belde op, of ze bij mij ook van die drukke momenten had waarin ik er steeds achteraan moest?
Nou nee dat valt wel mee, als ze iets heeft wat ze niet mag roep ik haar en komt ze het brengendat vind ze blijkbaar een leuk spelletje maar nu was ze bij hem gewoon heel baldadig hahahaha.
tja als ze zich thuis gaan voelen dan gaan ze ook rottigheid uithalen he, dat hoort er bij.
Ze is zo goed als zindelijk als we om de 3 uur naar buiten gaan, geeft het ook aan als ze moet, ze is heel braaf. Ben heel content met haar
Wat leukblondie schreef:FB reageert niet bij mij Eef, met jouw toestemming![]()
Pfffff echt heel leuk, maar ook drukApple schreef:Haha dat zal een dolle boel zijn!
Precies dat! Wat een leuke knappe hondjes allemaal zegSas schreef:wat een vreselijk goed gelukt nest!
Hij is superleuk, kan heel aandachtig zijn, maar ook heel druk spelen en stuitert dan door het huis.Gimmick schreef:Oh wat is Sam ontzettend leuk zeg!
Wat een oplettend hondje is het!