Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat gaat een jaar snel. Een jaar zonder gekke Kit.
Ik hoop dat ze er boven net zo'n vrolijke boel van maakt als dat ze hier deed. Het is zo kalm zonder Kit
dubbel kut vandaag, sterfdag van wim vandaag (nemen wij aan) en kit die aan haar laatste reis begon. vraag me soms af of ze wel eens gaan buurten bij elkaar.
Afgelopen zondag een jaar geleden was de eerste en laatste keer dat we Kit zagen.
We liepen naar buiten en wisten het
Heb haar het hele jaar gemist.
Hoop dat ze een beetje de boel op stelten zet daar waar ze ook mag zijn
Is het alweer een jaar geleden!? Pff wat gaat de tijd snel. Ik kende haar niet maar ze leek me enorm leuk.
Iemand die weet hoe het met haar dochters gaat? Dat waren sterke, zelfstandige meiden volgens mij maar toch, je moeder zo jong verliezen...
Rebble schreef:Is het alweer een jaar geleden!? Pff wat gaat de tijd snel. Ik kende haar niet maar ze leek me enorm leuk.
Iemand die weet hoe het met haar dochters gaat? Dat waren sterke, zelfstandige meiden volgens mij maar toch, je moeder zo jong verliezen...
Meiden gaan goed
Verdriet en gemis maar gaan goed.
Rebble schreef:Is het alweer een jaar geleden!? Pff wat gaat de tijd snel. Ik kende haar niet maar ze leek me enorm leuk.
Meiden gaan goed
Blij te horen dat het goed met hen gaat. kwam van de week wat oude foto's van de meiden tegen op mijn externe harde schijf en dan wordt je weer even met de neus op de feiten gedrukt. Maar Kit zal niet vergeten worden.
Hutsje schreef:dubbel kut vandaag, sterfdag van wim vandaag (nemen wij aan) en kit die aan haar laatste reis begon. vraag me soms af of ze wel eens gaan buurten bij elkaar.
Meiden gaan goed
Jeetje, is dat alweer 4 jaar geleden? Het staat nog steeds in m'n geheugen gegrift.
Als er dan toch iets is na de dood, dan hoop ik dat ze 't fijn heeft daar met o.a. Miranda..