help me ik ben serieus zou ik naar de DA gaanTara schreef:

Moderator: moderatorteam
help me ik ben serieus zou ik naar de DA gaanTara schreef:
In Turkije heb je ook gewoon dierenartsen hoor.Kangal schreef:In Turkije bestaan er geen dierenartsen en die honden genezen ook, ik ga hem iets speciaals proberen te gevenmosquito1980 schreef:Natuurlijk moet je naar de DA......
Kangal schreef:In Turkije bestaan er geen dierenartsen en die honden genezen ook, ik ga hem iets speciaals proberen te gevenmosquito1980 schreef:Natuurlijk moet je naar de DA......
Ik heb op internet ook gelezen dat hij niks moest eten voor 1 dag, dat gaan we ook doen danmosquito1980 schreef:Kangal schreef:In Turkije bestaan er geen dierenartsen en die honden genezen ook, ik ga hem iets speciaals proberen te gevenmosquito1980 schreef:Natuurlijk moet je naar de DA......Jij vraagt of hij naar de DA moet.
Als het mijn hond was zou ik hem een dagje laten vasten, dwz niets geven alleen water... Maar ja, jij weet zeker beter.
Wat voor kolen? Hoe kon hij daar bij? Wat zei de da?Kangal schreef:Hij heeft kolen gegeten daarom dat hij ziek is
We zijn naar de DA geweest en men kangal heeft daar ook nog eens 2x gekotst, hij heeft direct 2 spuitjes gekregen tegen braken en ze hebben ontdekt dat er iets hards zit in zijn darmen, ze vermoeden dat het iets is wat hij heeft ingeslikt en dat wordt bekend gemaakt nadat we maandag een foto van zijn darmen hebben laten maken, als er iets vast zit zal het eruit gehaald moeten worden.... Gelukkig braakt hij nu niet meer, ik hoop dat er niks ergs zit tussen zijn darmen wat er werd iets abnormaals hard gevoeld,Kells schreef:Wat zei de dierenarts?Kangal schreef:Het gaat echt niet goed met hem, ik ga naar de DA
Van hout, er ligt veel in onze tuin... We zijn naar de DA geweest en men kangal heeft daar ook nog eens 2x gekotst, hij heeft direct 2 spuitjes gekregen tegen braken en ze hebben ontdekt dat er iets hards zit in zijn darmen, ze vermoeden dat het iets is wat hij heeft ingeslikt en dat wordt bekend gemaakt nadat we maandag een foto van zijn darmen hebben laten maken, als er iets vast zit zal het eruit gehaald moeten worden.... Gelukkig braakt hij nu niet meer, ik hoop dat er niks ergs zit tussen zijn darmen wat er werd iets abnormaals hard gevoeld,crutz schreef:Wat voor kolen? Hoe kon hij daar bij? Wat zei de da?Kangal schreef:Hij heeft kolen gegeten daarom dat hij ziek is
Het kost ook nogal veel, ik hoop dat hij het ook binnenkort uitkakt, ik heb als instructie gekregen dat ik vandaag alleen maar water moet geven en morgen zijn voer verdelen in 4-5 porties ipv 2Paisley schreef:Ow wat naar! Ik heb het een keer gehad met plastic. Ik heb dagen lang in spanning gezeten, maar na een dag of 4 werd het met een zucht van verlichting uitgekakt op de stoep voor de dierenartsenpraktijk. Ik stond 3 minuten daarvoor nog een operatie in te plannen en blijkbaar schrok Mayke zelf ook nogal van de ingeschatte kosten van die operatie
Wat heb je als instructie mee gekregen? Niets laten eten neem ik aan, en heb je ook laxerende middelen meegekregen?
Ik hoop het...Kells schreef:Hopelijk komt het er via de natuurlijke weg weer uit.Kangal schreef:Van hout, er ligt veel in onze tuin... We zijn naar de DA geweest en men kangal heeft daar ook nog eens 2x gekotst, hij heeft direct 2 spuitjes gekregen tegen braken en ze hebben ontdekt dat er iets hards zit in zijn darmen, ze vermoeden dat het iets is wat hij heeft ingeslikt en dat wordt bekend gemaakt nadat we maandag een foto van zijn darmen hebben laten maken, als er iets vast zit zal het eruit gehaald moeten worden.... Gelukkig braakt hij nu niet meer, ik hoop dat er niks ergs zit tussen zijn darmen wat er werd iets abnormaals hard gevoeld,crutz schreef:Wat voor kolen? Hoe kon hij daar bij? Wat zei de da?Kangal schreef:Hij heeft kolen gegeten daarom dat hij ziek is
Vandaag('s morgens) moest hij kakken en toen kakte hij iets heel langs uit, er zat iets onder de kak en direct na dat kwam er nog iets uit uit zijn kontgat maar die kreeg hij er maar half uit dus heb ik het met mijn handen eruit moeten halen uit zijn kontgat en toen zag ik dat het 2 sokken van mijn vader waren die hij had gegeten en heeft ontlast, dus waarschijnlijk waren het de 2 sokken die in zijn darmen vast zatenbouvierpoedel schreef:Hopen maar dat het los komt , flinke operatie voor de hond en een aanslag op je spaarbankboekje waar je alle 2 niet op zit te wachten.
Kolen bedoel je mee verbrand hout.?
Hopen dat die sokken de boosdoeners waren en hij vandaag weer gewoon kan kakken.Kangal schreef:Vandaag('s morgens) moest hij kakken en toen kakte hij iets heel langs uit, er zat iets onder de kak en direct na dat kwam er nog iets uit uit zijn kontgat maar die kreeg hij er maar half uit dus heb ik het met mijn handen eruit moeten halen uit zijn kontgat en toen zag ik dat het 2 sokken van mijn vader waren die hij had gegeten en heeft ontlast, dus waarschijnlijk waren het de 2 sokken die in zijn darmen vast zatenbouvierpoedel schreef:Hopen maar dat het los komt , flinke operatie voor de hond en een aanslag op je spaarbankboekje waar je alle 2 niet op zit te wachten.
Kolen bedoel je mee verbrand hout.?
Er zaten veel kartonnen deeltjes in de tuin + hout en van die zulke troepen, ik heb ze allemaal opgeruimd zodat hij er niets meer mee te maken kan hebben.mosquito1980 schreef:Jeetje, wat een verhaal.
Goed dat hij ontlasting had dwz dat het niet verstopt zit.
Wel een beetje in de gaten houden wat hij eet
Goed gedaanKangal schreef:Er zaten veel kartonnen deeltjes in de tuin + hout en van die zulke troepen, ik heb ze allemaal opgeruimd zodat hij er niets meer mee te maken kan hebben.mosquito1980 schreef:Jeetje, wat een verhaal.
Goed dat hij ontlasting had dwz dat het niet verstopt zit.
Wel een beetje in de gaten houden wat hij eet
Je vader heeft waarschijnlijk lekkere zweetvoeten.Kangal schreef:Toen straks at die weer een dikke sok van mijn vader op(hij slaapt kortbij de wasmachine dus daar liggen de vuile kleren ook) ik zag hem heel diep slikken en ik dacht wat is er nou? toen deed ik zijn mond open en zag iets zwarts ik pakte het uit zijn keel en ik zag dat het alweer een sok was van mijn vader die hij probeerde in te slikken. Gelukkig heeft hij niks anders kunnen inslikken. Waarom doet hij dat? Beseft hij nog steeds niet dat hij ziek wordt door dat sok eten? het had me gisteren 56 euro gekost voor 2 spuitjes. Gelukkig komt morgen of overmorgen en ten laatste woensdag iemand het dak van zijn hondenren maken en dan kan hij voorgoed buiten slapen
ruygemoor schreef:inderdaad, berg alles goed op of je zit zo weer bij de dierenarts.
jonge dieren en kinderen steken graag van alles in hun mond.
een kangal is toch kortharig? is het niet te koud voor hem in de winter buiten in een kennel?
hopelijk knapt hij weer snel op.
Kangals kunnen tegen tot -30 graden, dus het zal sowieso geen probleem zijn voor hem maar tegen warmte zijn ze veel minder sterkruygemoor schreef:inderdaad, berg alles goed op of je zit zo weer bij de dierenarts.
een kangal is toch kortharig? is het niet te koud voor hem in de winter buiten in een kennel?
Geen probleem misschien maar vinden ze het ook aangenaam? Bij vorst gewoon zorgen voor een hok zoals iemand hierboven zegt: tochtvrij en met stro of dekens erin.Kangal schreef:Kangals kunnen tegen tot -30 graden, dus het zal sowieso geen probleem zijn voor hem maar tegen warmte zijn ze veel minder sterkruygemoor schreef:inderdaad, berg alles goed op of je zit zo weer bij de dierenarts.
Ja hij is weer de ouderuygemoor schreef:ok, dat wist ik niet. is hij alweer goed opgeknapt?