Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

dogr

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Boots1978
Vaste gebruiker

dogr

Ongelezen bericht door Boots1978 »

Heeft iemand ervaring met de brokken van dogr? iS dit een beetje een goed voer?
http://www.dogr.eu/
Iris-Marie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Springer Spaniël (jachtlijn)
Aantal honden: 1

Re: dogr

Ongelezen bericht door Iris-Marie »

Kijkend naar de samenstelling vind ook ik het niets. Bovendien kun je in die prijsklasse voer vinden dat veel beter is. Wij geven hier Greenheart Premiums. Zelfde prijscategorie maar een wereld van verschil als ik kijk naar de samenstelling.
Afbeelding
Boots1978
Vaste gebruiker

Kells schreef:Als ik de samenstelling bekijk, vind ik dit geen goed voer. Hoofdbestanddeel is mais, het vleesaandeel is laag en het bevat chemische toevoegingen.
waar zie jij het vleesaandeel? ik was hier ook benieuwd naar maar ik kijk er waarschijnlijk over heen.
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

Samenstelling:
Mais, gevogeltemeel, rijst, dierlijke vetten,bietenpulp, vismeel, johannesbrood, lijnzaad,kip gehydroliseerd, gist, mineralen en vitamine, lecithine (0,5%).

Analytische bestanddelen:
Ruw eiwit 23,0%, Ruw Vet 13,0%, Ruwe as 6,0%, Ruwe celstof 3,0%, Calcium1,3%, Fosfor 0,9%

Toevoegingsmiddelen per kg:
Nutritionele toevoegingsmiddelen: Vitamin A 16.000 IE/kg, Vitamin D3 1.600IE/kg, Vitamin C 100 mg/kg, Vitamine E (all-rac-alfa-tocoferylacetat) 100mg/kg, Koper (Koper II-sulfaat-pentahydrate) 5,0mg/kg, Jodium (Calcium Iodat) 1,5mg/kg, Mangaan (Mangaan II-Oxide) 35mg/kg, IJzer (ijzersulfaat, monohydrat) 50 mg/kg, Zink (zinksulfaat, monohydrat) 65mg/kg. Technologische toevoegingsmiddelen: conserveermiddelen en anti-oxidanten.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Kells schreef:
Boots1978 schreef:
Kells schreef:Als ik de samenstelling bekijk, vind ik dit geen goed voer. Hoofdbestanddeel is mais, het vleesaandeel is laag en het bevat chemische toevoegingen.
waar zie jij het vleesaandeel? ik was hier ook benieuwd naar maar ik kijk er waarschijnlijk over heen.
Het onderlijnde woord is een link. Rosita heeft de tekst uit de link hierboven neergezet. :wink:

Die de samenstelling alsnog niet meteen laat zien en verwijst naar dezelfde site als TS gaf.
Ik geloof dat het probleem is dat TS niet weet hoe dat te interpreteren en naar een percentage zoekt.
Boots1978
Vaste gebruiker

dagmar88 schreef: Die de samenstelling alsnog niet meteen laat zien en verwijst naar dezelfde site als TS gaf.
Ik geloof dat het probleem is dat TS niet weet hoe dat te interpreteren en naar een percentage zoekt.
ik zoek inderdaad een percentage. dog lovers gold heeft bijv. (dacht) 34% vlees.
ben andere merken tegen gekomen waar 50-60% vlees in zit. Ik krijg binnenkort een pup en de fokker raadde me dogr aan omdat hij dit ook aan zn honden geeft.
maar nu ik dit zo doorlees denk ik niet dat ik dit voer neem. denk dat doglovers gold dan nog beter is.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”