Ik heb het originele bestand nog dus ik kan àlles aanpassen en dingen finetunen. Ik heb bijvoorbeeld geen idee hoe groot je honden t.o.v. elkaar zijn. Sorry als daar niks van klopt.

Moderators: moderatorteam, twinkeltje

♥hakunamatata schreef:Ik heb ook een verzoekje voor mocht iemand het goed kunnen en er zin in hebben. Het gaat om twee foto's van mijn kat.
Bij de ene zou ik heel graag de achtergrond in een kleur willen hebben ipv het grijze vlak in het midden en de witte vlakken nu opzij, die foto kan ik het beste even mailen want is groter bestand. Het hoeft niet perfect egaal van kleur, dat is nu ook niet. Maar denk dat het beeld stuk rustiger en mooier is als de achtergrond wel helemaal grijs is. Die foto zou ik graag vergroot iets mee gaan doen dus daarbij hoop ik dat het mooi lukt. Dat is deze foto, maar dit is een fb-upload:
De tweede is een telefoonfoto en is wat creatiever. Namelijk of iemand mijn kat op die foto vleugels zou kunnen geven, hoeft dus niet perfect of bijzonder qua kwaliteit, maar meer om het plaatje. Daarbij mag ook gerust de achtergrond weggehaald of bewerkt, als het maar wel een rustig plaatje blijft. Dat is deze foto:
Ben heel erg benieuwd en zou er super blij mee zijn. Vooral met die grote foto, want die is me echt heel veel waard. Katje wordt namelijk heel binnenkort ingeslapen en dit is de mooiste foto die ik van haar heb.Vandaar ook de vleugels, engelen- of vlindervleugels.

graag gedaan.hakunamatata schreef:Helemaal sprakeloos en stiekem waterige ogen.. Wauw!![]()
Vooral die foto van met de achtergrond, dat is zó mooi geworden. Echt heel erg veel dank, heel waardevol is die!
Eventjes helemaal off-topic, maar het lijkt alsof ze/hij een pootafdrukje op haar rug heeft. Dat is zo liefhakunamatata schreef:Helemaal sprakeloos en stiekem waterige ogen.. Wauw!![]()
Vooral die foto van met de achtergrond, dat is zó mooi geworden. Echt heel erg veel dank, heel waardevol is die!
♥Ik weet niet goed waarom , ik denk lichaams houding maar ik zou de buitenste honden net andersom doen.Iris-Marie schreef:Ik heb iets in elkaar geflanst. Ik ga straks Photoshop weer zoeken want ik snap niks van GIMP.![]()
Ik heb het originele bestand nog dus ik kan àlles aanpassen en dingen finetunen. Ik heb bijvoorbeeld geen idee hoe groot je honden t.o.v. elkaar zijn. Sorry als daar niks van klopt.Geef vooral aan wat je vindt dat beter kan of wat je niet leuk vindt, dan pas ik het voor je aan
![]()

Dankjewel! Het is zo moeilijk, maar rationeel weet ik dat dit de beste keuze isIris-Marie schreef:Eventjes helemaal off-topic, maar het lijkt alsof ze/hij een pootafdrukje op haar rug heeft. Dat is zo liefhakunamatata schreef:Helemaal sprakeloos en stiekem waterige ogen.. Wauw!![]()
Vooral die foto van met de achtergrond, dat is zó mooi geworden. Echt heel erg veel dank, heel waardevol is die!![]()
Alvast sterkte
De achtergrond vind ik echt al heel mooi gelukt zomarcella&jazz schreef:graag gedaan.hakunamatata schreef:Helemaal sprakeloos en stiekem waterige ogen.. Wauw!![]()
Ik kan het misschien nog netter maken met de foto op originele grote. maar dan geef je maar een gil.
Sowieso bedankt voor het aanbodTerre schreef: Ik wil het best proberen voor je. Alleen kan ik niet beloven dat het lukt met de vleugels.

Dat heb ik ook als verzoek ingediendfenneke schreef:Ik weet niet goed waarom , ik denk lichaams houding maar ik zou de buitenste honden net andersom doen.Iris-Marie schreef:Ik heb iets in elkaar geflanst. Ik ga straks Photoshop weer zoeken want ik snap niks van GIMP.![]()
Ik heb het originele bestand nog dus ik kan àlles aanpassen en dingen finetunen. Ik heb bijvoorbeeld geen idee hoe groot je honden t.o.v. elkaar zijn. Sorry als daar niks van klopt.Geef vooral aan wat je vindt dat beter kan of wat je niet leuk vindt, dan pas ik het voor je aan
![]()
Maar misschien ook wel niet

De eer gaat volledig naar Iris-Mariehakunamatata schreef:Mooi onderschrift zo DeDiana!Prachtig drietal en heel vrolijk zo bij elkaar in een onderschrift
DeDiana schreef:De eer gaat volledig naar Iris-Mariehakunamatata schreef:Mooi onderschrift zo DeDiana!Prachtig drietal en heel vrolijk zo bij elkaar in een onderschrift
Ik ben er heel blij mee

NadiaBabs schreef:Kan iemand daar misschien iets mee, met haar naam erbij??![]()

Eefsel schreef:Nou Nicole, als je wilt
Die van vorig jaar kan niet meer omdat Joep daar nog een ukkie was

Graag gedaan!NadiaBabs schreef:Oooh wat leuk, dankjewel
Thanks! Als je ook iets wilt? Je hebt katten toch?Punzel schreef:Wat een leuke dingen ben je toch weer aan het maken, nicole!
ramboschat schreef:Zou iemand het leuk vinden om met deze foto's van Abby wat leuks te maken als onderschrift?
Ik ga morgen verder, mn studie-ontwijkende-activiteiten-tijd is nu echt voorbijnomo schreef:Oh als je nog zin hebt bewegend osje te maken Nicole dan wil ik er nog wel een
Eefsel schreef:Leukleuk weer!!
Als je voor Ramboschat gaat maken en je hebt meer foto's nodig van Abby geef gerust een gilHeb er zo'n 200 xD
Haha ja klopt. Het was geen subtiele hint hoor van me&nicole schreef:Thanks! Als je ook iets wilt? Je hebt katten toch?Punzel schreef:Wat een leuke dingen ben je toch weer aan het maken, nicole!
Hahaha, weet ik! Zou er heel lang geleden ook nog een voor je maken geloof ik. Heb ik toen ook nooit meer gedaanPunzel schreef: Haha ja klopt. Het was geen subtiele hint hoor van me. Maar zo zonder onderschrift begint ook wel saai te worden, eigenlijk. Wie weet stuur ik je wel een pb'tje, voor als je weer eens aan het soggen bent