Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Cursus frustraties...

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Aantal honden: 2

Re: Cursus frustraties...

Ongelezen bericht door Paisley »

Maar ik kom daar ook niet om alleen maar afgekraakt te worden dat ik het verkeer doe, en als ik het ergens niet mee eens ben en iets op mijn eigen manier doe, te horen dat dat stom is en niet werkt, puur omdat mijn hond het daar moeilijker vind. Dan is de lol er snel vanaf.
Waarom ga je dan eigenlijk nog, als het zo erg is? Als ik jou was, zou ik gewoon een leuke hondenschool zoeken waar je het wel naar je zin hebt :ok:
Afbeelding
Cindy52
Zeer actief
Mijn ras(sen): mastin espagnol
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Cindy52 »

Het bevalt je daar niet, nou dan vertrek je lekker, wat een gezeur allemaal, gewoon op zoek naar een plek waar het je wel aanstaat. Ik zou mezelf die stress echt niet willen aandoen. Ben hier in Spanje een keer gaan kijken naar een puppieklasje met Pukie, was er zo mee klaar, niet mijn ding en al helemaal niet Pukies ding !
runninggirl
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door runninggirl »

Groepslessen bleken ook niet mijn ding te zijn, ben nu heel blij met de privélessen (soms met nog 1 andere hond er bij) die we volgen. Had ik met onze eerste hond ook veel eerder moeten doen.
Er is zoveel mogelijk, waarom zou je iets doen dat je niet leuk vindt?
Shiloh86
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hollandse Herder

Ongelezen bericht door Shiloh86 »

Ik heb afgelopen week contact gezocht met de Lingewaard en er was de mogelijkheid om in te stromen in een groep die nog 7 van de 10 lessen te gaan had. Gelijk geaccepteerd en de oude KC gedag gezegd.

Vanavond de eerste les gehad en wat een verademing en opluchting! Echt een wereld van verschil. Een kleiner groepje (met mij erbij 5), een fijne instructrice die heel fijn begeleid en feedback geeft. Leuke oefeningen die elkaar vrij rap opvolgen zodat je niet de halve les staat te wachten.

En niet onbelangrijk, ik had er weer echt plezier in en ben met een super gevoel weer thuis gekomen :cheer:
Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Shiloh86 schreef:Ik heb afgelopen week contact gezocht met de Lingewaard en er was de mogelijkheid om in te stromen in een groep die nog 7 van de 10 lessen te gaan had. Gelijk geaccepteerd en de oude KC gedag gezegd.

Vanavond de eerste les gehad en wat een verademing en opluchting! Echt een wereld van verschil. Een kleiner groepje (met mij erbij 5), een fijne instructrice die heel fijn begeleid en feedback geeft. Leuke oefeningen die elkaar vrij rap opvolgen zodat je niet de halve les staat te wachten.

En niet onbelangrijk, ik had er weer echt plezier in en ben met een super gevoel weer thuis gekomen :cheer:
Goedzo :ok:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Goed gedaan :ok:
Baasje blij = hondje blij :engel:
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Shiloh86 schreef:Ik heb afgelopen week contact gezocht met de Lingewaard en er was de mogelijkheid om in te stromen in een groep die nog 7 van de 10 lessen te gaan had. Gelijk geaccepteerd en de oude KC gedag gezegd.

Fijn! :ok: Dat klinkt een stuk beter en trainen met je hond moet op de eerste plaats leuk zijn natuurlijk :-)
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”