Binnenkort krijgen wij een pup. nu adviseerde de fokker me om na de zak puppenvoer over te gaan op brokken van dogr. de energy versie.
energy versie oa ivm het uitzwaren.
nu lees ik dat er veel rotzooi in DOGR zit en lang niet zoveel vlees als ze beweren. mijn vorige hond kreeg dog lovers gold en heb hier goede ervaringen mee. dit voer zou geschikt zijn vanaf pup.
maar welke kan ik dan het beste nemen? de original of de passion? ik neig naar de passion omdat die qua eiwitten en zo het dichtste bij de DOGR lijkt te zitten. maar goed, ik heb er geen verstand van dus weet helemaal niet waar ik op moet letten.....
ik wil natuurlijk wel dat pupje goed op kan groeien.
het is ook de bedoeling dat hij een paar keer per week kvv krijgt en minimaal 1x in de week pens.
welke raden jullie aan?
hier de samenstelling van de DOGR:
Samenstelling:
Gevogeltemeel, mais, rijst, dierlijke vetten, bietenpulp, vismeel, lijnzaad, gist, kip gehydroliseerd, johannesbrood, mineralen en vitamine, lecithine (0,5%).
Analytische bestanddelen:
Ruw eiwit 30,0%, Ruw Vet 20,0%, Ruwe as 6,0%, Ruwe celstof 2,5%, Calcium 1,5%, Fosfor 1,0%
Toevoegingsmiddelen per kg:
Nutritionele toevoegingsmiddelen: Vitamin A 14.000 IE/kg, Vitamin D3 1.400IE/kg, Vitamin C 100 mg/kg, Vitamine E (all-rac-alfa-tocoferylacetat) 150mg/kg, Koper (Koper II-sulfaat-pentahydrate) 5,0mg/kg, Jodium (Calcium Iodat) 1,5mg/kg, Mangaan (Mangaan II-Oxide) 35mg/kg, IJzer (ijzersulfaat, monohydrat) 50 mg/kg, Zink (zinksulfaat, monohydrat) 65mg/kg. Technologische toevoegingsmiddelen: conserveermiddelen en anti-oxidanten.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
(welke) dog lovers gold voor pup?
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
-
- Vaste gebruiker
Re: (welke) dog lovers gold voor pup?
niemand?? 

- maitestar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer: Jip
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik zou gewoon voor de Original gaan. Een prima brok en honden doen het er echt super op.
Groetjes,
Wendy
Wendy
- Shiloh86
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder
- Aantal honden: 1
Duke kreeg gewoon de original en dan zoals op de verpakking staat het dubbele van wat er in de tabel staat.

-
- Vaste gebruiker
Ik geef de vis variant. Prachtige vacht, goede stevige brok voor de tandjes, niet te groot. Honden doen het er geweldig op