Ik bedoel daar mee de commando's die je bij een hondenschool ook traint, dus zit, blijf, af, volgen, op afstand zit of af.
Nu kan ik wel lukraak gaan beginnen, maar zijn er tips, filmpjes of andere dingen die ik wel of niet moet doen.
Ik wil niet met Dux naar een hondenschool, dit vanwege zijn gedrag naar andere honden.
Ik heb een groot veld waar ik kan oefenen waar geen honden komen, maar er lopen wel hazen en dat vindt hij al reuze spannend. Dus het eerste is aandacht voor mij ipv de geur van de hazen achterna gaan. Ik ga dus echt alles heel rustig aan doen. Eerst gewoon braaf zitten en aandacht, misschien klein stukje volgen.
Er zijn commando's die hij kent (zit, blijf, af, volg en hier). Maar ik wil het nog beter en onder spannende hazen geuren omstandigheden verbeteren
Het gaat er mij om dat ik 2/3 in de week naar dat veld kan gaan en dan een half uurtje ga oefenen met allerlei commando's. Alsof ik bij een honden training sta.
Welke commando's zijn er nog meer? Is er ergens een site/boek waar stapje voor stapje de commando's uitgelegd kan zien.
Oftwel alle tips zijn welkom om hiermee te beginnen