Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zo'n tasje

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Jackira
Zeer actief
Aantal honden: 3

Zo'n tasje

Ongelezen bericht door Jackira »

waar de beloningen in kunnen met trainen. Dus niet dat je als je op cursus al je aandacht al nodig hebt om de opdrachten goed uit te voeren, op tijd te belonen, die brokjes ergens onder uit je jaszak moet zien te vinden met je door stress onhandige motoriek :mrgreen: , eindelijk en dan natuurlijk te laat zo'n brokje vindt in je zak en dan van de onhandigheid met je hand omhooghalen de andere dertig brokjes die ook in je zak zitten per ongeluk over de grond strooit.

Tot zover mijn trauma van m'n vorige hondencursus probeersels.

Waar vind ik zo'n tasje die aan m'n jas kan. Dus niet aan een broekriem.
Hippo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder
Aantal honden: 2

Re: Zo'n tasje

Ongelezen bericht door Hippo »

ik heb 2 hondensnoepzakjes. 1 zo'n kleintje die je echt bij elke dierenwinkel kunt kopen. Met zo'n plastic haakje eraan(deze http://www.huisdierspeciaalzaak.nl/belo ... AmXn8P8HAQ ) . Die stop ik (open) in mijn jaszak. Jas blijft schoon en je kunt er makkelijk bij.

Voor als ik geen jas aan heb, gebruik ik of zo'n groter tasje met clip( Merk Doxtacy K9) die je aan je broekzak kunt schuiven(of riem). Of gewoon een buideltasje.
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Ri@ schreef:waar de beloningen in kunnen met trainen. Dus niet dat je als je op cursus al je aandacht al nodig hebt om de opdrachten goed uit te voeren, op tijd te belonen, die brokjes ergens onder uit je jaszak moet zien te vinden met je door stress onhandige motoriek :mrgreen: , eindelijk en dan natuurlijk te laat zo'n brokje vindt in je zak en dan van de onhandigheid met je hand omhooghalen de andere dertig brokjes die ook in je zak zitten per ongeluk over de grond strooit.

Wat een haast en onbeheerste onhandigheid. Misschien gaat de cursus stukken beter als je jezelf gecontroleerd, zeker, beheerst en kalm beweegt :idea:
Afbeelding
-Saskia-
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door -Saskia- »

Mizzsylver schreef:ik heb deze en ben er zeer tevreden over:
http://www.dandydog.nl/trainingstasjes/ ... gstas.html

Het binnenzakje is uitritsbaar zodat je die kunt wassen, ideala als je met vlees of kaas werkt. Je krijgt er een 2e bij.
Het open en dicht doen gaat super makkelijk.
Een aanrader :ok:
Deze heb ik ook, erg handig!
Al gebruik ik meestal het obedience vest van Hurtta want daar passen mijn duizend spullen nog beter in :mrgreen:
Jackira
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jackira »

Paisley schreef:
Ri@ schreef:waar de beloningen in kunnen met trainen. Dus niet dat je als je op cursus al je aandacht al nodig hebt om de opdrachten goed uit te voeren, op tijd te belonen, die brokjes ergens onder uit je jaszak moet zien te vinden met je door stress onhandige motoriek :mrgreen: , eindelijk en dan natuurlijk te laat zo'n brokje vindt in je zak en dan van de onhandigheid met je hand omhooghalen de andere dertig brokjes die ook in je zak zitten per ongeluk over de grond strooit.

Wat een haast en onbeheerste onhandigheid. Misschien gaat de cursus stukken beter als je jezelf gecontroleerd, zeker, beheerst en kalm beweegt :idea:
O dat is het :oohja: bedankt voor de tip.
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies

Ongelezen bericht door Hilde »

Het binnenzakje is uitritsbaar zodat je die kunt wassen, ideala als je met vlees of kaas werkt. Je krijgt er een 2e bij.
Deze! Echt ge-wel-dig! Nooit meer een andere of geklooi met goedkopere alternatieven.
Afbeelding
Pets_Passion
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kromfohrländer Gladhaar en Ruwhaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pets_Passion »

Ik gebruik deze: http://www.petspassion.nl/clicker/468-b ... tasje.html.
In de winter gewoon in mijn jaszak en anders vastgeklikt aan broek of iets anders, hoe het uitkomt.

Groetjes Karen
Afbeelding

Kromfohrländers von Wirlbelsteijn
Shiloh86
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hollandse Herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Shiloh86 »

Ik heb twee verschillende maten van Dog gone good. Een kleinere en een grotere ook bij dandydog verkrijgbaar.

http://www.dandydog.nl/trainingstasjes/ ... &results=2

Ik vind die ideaal. Werkt met een magneet sluiting. Dus je kunt er snel en makkelijk bij, maar het valt er ook niet zomaar uit. Plus ruimte voor een clicker oid.

Ik heb de kleine meestal mee op wandelingen en de grote tijdens cursus.

Hij kan aan je broekriem, maar bij de grote krijg je er ook een riempje bij die je ook makkelijknover je je jas kan vastmaken. Heb hem ook al vaker aan mijn jas vast gehaakt, maar dat moet je wel willen.
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Paisley schreef:

Dat is gewoon lastig heb 3 mensen met pups bij me lopen met trainen waarvan er 2 altijd ruzie hebben met hun jaszak. Plastic zakjes in de jaszak en dan doe je uren over een worstje pakken. Dan is t beloningsmoment alweer voorbij. Je.kunt dus ook niet ff rustig gaan staan wachten en dan belonen als je een actie moet belonen. Ik heb alles los in mn trainingsvestje. Die gaat eens in de zoveel tijd wel in de wasmachine. Gebruik nu gedroogde long, pens etc. Dat scheelt ook een stuk qua vettigheid
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Hilde schreef:

Deze! Echt ge-wel-dig! Nooit meer een andere of geklooi met goedkopere alternatieven.
Ik heb er wel eens naar gekeken, maar vind het echt veel te veel geld :80: Ik gebruik nu soms een heuptasje en anders in mijn jaszak. Met nattige snoepjes doe ik er even een plastic zakje om, zo'n stevig vrieszakje met sluiting, want die blijft open staan in mijn zak.
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies

Ongelezen bericht door Hilde »

Ik vind het echt elke cent waard :D Als je 'm echt graag wil hebben, doe me even een pb :)
Afbeelding
HillieS
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes

Ongelezen bericht door HillieS »

Ik gebruik een simpel heuptasje.
Ideaal, en geen geklooi meer met zakjes die niet goed blijven zitten en uit je jaszak vallen.
Afbeelding
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

lang leve het balletje :lol1:
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”