Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bob op bed: echt niet!

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

EvavT

Bob op bed: echt niet!

Ongelezen bericht door EvavT »

Omdat ik het plan opgevat heb om met Bob op vakantie te gaan, weet nog niet welke vakantie het wordt, hondenfluisteraar, roedelweekend of dogwalktrail, of vanuit dierenpension Brummen, moet me nog even verder informeren en orienteren....
Het zou handig zijn als Bob dan in mijn kamer (of evt tent) kan vertroeven en ik ook nog een beetje rust had.
Hij is al een keer meegeweest in een hotel en toen sliep ie in zijn bench.
Daar stop ik hem eigenlijk nooit meer in, ben benieuwd of dat wel weer werkt als we op vakantie of bij anderen zijn en hij daarin moet
Want als de kamer volstaat met leuke spulletjes dan is ie ook te enthousiast en zou ik hem daar niet alleen bij laten. Thuis loopt ie wel altijd los, ook als ik wegben. Is altijd goed gegaan.
Vanmorgen geoefend maar mijnheer gaat spelen, bijten, rennen en trekken. Dus slapen is dan finito.
Hij is natuurlijk nog maar 15 mnd en ik ben blij dat er zoveel energie inzit. Een kennis met een jachthond kan deze altijd gewoon rustig op bed laten liggen 's morgens, die gaat dan mee uitslapen. Bob niet hoor!
Terwijl Bob toch doorgaat voor gezelschapshond (mix Shih Tzu Maltheser, mini Bobtail ook wel genoemd)
Tips? of gewoon toch maar de bench meeslepen en hem daarin leggen???
Werkt op bed uitslapen gewoon niet bij alle honden?
Je brengt natuurlijk de roedelleider ook lager, hij is dan op gelijke hoogte, kan ie ook van 'in de war raken' zwaar uitgedrukt??? :roll:
:zwaai:
lies
Zeer actief

Ongelezen bericht door lies »

denk dat wat betreft het slapen van de hond op bed, dat per hond verschilt. bij mij slapen ze allebei op bed, geen probleem, en ik ben zowiezo niet zo'n uitslaper :p:

leuke vakantieplannetjes heb je trouwens!
DebbieK
Actief

Ongelezen bericht door DebbieK »

Max slaapt nooit op bed, maar toen we vorig jaar op vakantie gingen naar Zwitserland sliep hij wel bij ons op de kamer, maar heeft alleen de eerste nacht een beetje lopen spoken. Voor hem was het natuurlijk ook vreemd, ineens baasje en vrouwtje binnen pootbereik :mrgreen: Hij is een paar keer wezen kijken bij ons bed, maar verder heeft hij de hele nacht netjes in zijn mand geslapen. :ok: S'morgens werden we wakker gemaakt dmv een natte snuit in je gezicht :mrgreen:
Groetjes Debbie en een poot van MAX!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”