Cleva schreef:Ik moet zeggen dat ik hem ook niet heel sympathiek vind kijken.Volgens mij is het van nature een beetje een droogklootje.
Na 4 jaar onderzoek en evaluatie laat Kodi de volgende karaktertrekken aanmerken in willekeurige volgorde: kwajongen, drukte maker, macho, nieuwsgierig, aandacht voor alles, aandachtvrager, bemoeial, dominant, agressief tegenover (de meeste) reuen, blaffer, goede waakhond, gek op teefjes, kinderen en vrouwen. Droogkloot ??.... Nooit van gehoord !!
Neemt niet weg dat hij thuis naast mij op de bank of in z'n mand urenlang heerlijk kan liggen ronken. (of TV kijken.... Gisteren was er 'n korte documentaire "Wat de kat ziet", heeft ie helemaal uitgekeken..) Hij is dan ook erg lief. De bovenstaande opsomming geldt meer voor overdag, tijdens zijn werk.
Wellicht heb ik 't allemaal niet zo goed opgeschreven zodat je de verkeerde indruk hebt gekregen maar Kodi is toch echt geen droogkloot, hoor. On ze contrary zoals de Fransen zeggen.
Btw, wel 'n leuke binnenkomer, ik 'n slappe dweil en m'n hond 'n droogkloot... Tel uit je winst.