Nu zijn sultan en de opvanger echt maatjes geworden al, bizar hoe snel dat eigenlijk kan gaan. Naast elkaar in dezelfde mand in slaap vallen, samen spelen met het zelfde speeltje en botjes worden ook naast elkaar gekloven. Buiten elkaar opzoeken en spelen, heel leuk om te zien.
Gister speelde zij even binnen, en toen kwam er even een correctie van Free ( opvanger) zijn kant. Daarna was het spel klaar en liep Sultan weg. Prima, had Sultan waarschijnlijk te hard gedaan ofzo ik zag niet precies wat er gebeurde. 10 minuten later, lagen zij alweer zij aan zij.
Net begonnen zij weer binnen te spelen, Free begon het spel, door op en van de bank te springen en spelbuigingen naar Sultan te maken. Die is altijd wel in voor een spel. Ik begon het stiekem achter mijn muur te filmen. ( als zij mij zien, stoppen ze elke keer met spelen haha).
Vanaf 3 minuten krijgt Sultan weer een correctie, gromt Free even maar daarna lijkt Free hem gelijk weer uit te dagen voor een spel? ( helaas, werd ik daarna ontdekt en stopte het spel).
Wat ik zie is dat Free Sultan een paar keer klemt en op de bank letterlijk op hem springt
Het is wel een opvanger die mij een beetje aan het inpakken is

Filmpje: